Avatar billede casper2 Nybegynder
28. april 2002 - 12:43 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Banner og logo til uploadside

Jeg ville høre om nogen ville hjælpe mig med at gøre min Upload-side lidt mere spændende.

- Jeg vil gerne have et banner øverst på siden
- og et logo ude i siden

Som i kan se er der ikke rigtig nogen stil på siden (den er nemlig tom :) så i har helt frie hænder hvad det angår.

Jeg vil gerne hvis der kan indgå blå farver. I kan eventuelt bruge mit logo som ligger under EGET LOGO PÅ HJEMMSIDEN til inspiration.

stikord: Casper, eksperten, upload

www.eksperten2.webbyen.dk

Jeg smider alle mine pts i dette og håber at nogen vil hjælpe :) 112 pts
Avatar billede stue11 Nybegynder
28. april 2002 - 12:57 #1
hvordan skal billede se, og hvilken mål?
Avatar billede casper2 Nybegynder
28. april 2002 - 13:00 #2
Du kan lave det i de mål du selv synes, dog forholdsvis stort. Jeg ændre selv størelsen.
Resten er op til dig
Avatar billede stue11 Nybegynder
28. april 2002 - 13:03 #3
HVad skal det handle om?
Går lige i bad da jeg tænker bedst når jeg er i bad
Avatar billede stue11 Nybegynder
28. april 2002 - 13:23 #4
Går igang nu
Avatar billede stue11 Nybegynder
28. april 2002 - 13:47 #5
Avatar billede casper2 Nybegynder
28. april 2002 - 13:48 #6
Er det mig, eller er der ingen ting ???
Avatar billede stue11 Nybegynder
28. april 2002 - 13:49 #7
Der er da noget jeg gav dig på den side
Avatar billede stue11 Nybegynder
28. april 2002 - 13:50 #8
Har du ICQ? Så kan jeg sende det til dig over det
Avatar billede cdc Novice
28. april 2002 - 13:52 #9
casper2-> Hvorfor laver du den ikke selv ? Og hvorfor tænker du ikke på at du skal lave et fult design, så behøver man jo ikke at have et logo eller lignende fra starten, se hvad jeg har gang i her, og jeg har ikke et logo.
http://hjem.get2net.dk/arntsen/exp/

Dette er bare en idé, så du ikke bliver låst fast efter et logo/banner. Lav først siden, og arbejd ud derfra.

/cdc
Avatar billede stue11 Nybegynder
28. april 2002 - 13:53 #10
Prøv så den her adresse: www.stue.dk/banner.html
Avatar billede casper2 Nybegynder
28. april 2002 - 14:02 #11
cdc>> Jeg er skam selv ved at forsøge, men vil lige se om andre har noget der er bedre end mit eget.
Jeg har ikke mod på at starte med et fuldt design, det er også kun en uploadside til de ting jeg laver her på eksperten.
Men ellers var det jo et fint forslag :)

Stue11>> Jeg kan ikke se side, men du kan sende det til mig på CasNH@hotmail.com

Min side ligger i webbyen, men nogen der kan fortælle mig fordan jeg ligger en flash animation derind?
Avatar billede stue11 Nybegynder
28. april 2002 - 14:05 #12
Casper2

Du kan ikke sætte Flash ind på din hjemmeside når du har den ved Webbyen
Avatar billede stue11 Nybegynder
28. april 2002 - 14:06 #13
Så er den sendt til dig fra: buller90@msn.com
Avatar billede casper2 Nybegynder
28. april 2002 - 14:09 #14
Stue11>> Martin Justesen ..... det navn har jeg hørt før, hvad er dit job ???
Avatar billede stue11 Nybegynder
28. april 2002 - 14:14 #15
Casper2

Jeg går i skole
Avatar billede stue11 Nybegynder
28. april 2002 - 14:15 #16
Casper2 hvornår accepterer du
Avatar billede casper2 Nybegynder
28. april 2002 - 14:17 #17
Nåååå OK...så er du nok ikke den M.Justesen jeg tænker på. :D

Jeg synes måske banneret er lidt for simpelt, bryder mig ikke rigtig om baggrunden.
Avatar billede stue11 Nybegynder
28. april 2002 - 14:20 #18
Jamen så sig dog hvordan du.... f.eks vil have det med 3d tekst der roterer?
Avatar billede casper2 Nybegynder
28. april 2002 - 14:24 #19
Hvis der er en der vil hjælpe med upload af flash på webbyen, kan jeg vise hvilken type grafik jeg søger
Avatar billede cdc Novice
28. april 2002 - 14:25 #20
casper-> jeg vil da gærne prøve noget, men man skal da se hvad du har fået indtil nu, så man ved hvad man har at arbejde efter.
Men hvis du skal have noget klart indenfor en time, så kan jeg ikke, men vil prøve at kigge på det lidt sener...hvis du da ikke har fået et svar de accepterer

/cdc
Avatar billede jin Nybegynder
28. april 2002 - 15:12 #21
/cdc >> MEGET flot lavet...!
Kan du lave design til mig ?
Kontakt mig på:
jin5000@ofir.dk eller jin_jin5000@hotmail.com
UNDSKYLD SPAM I DETTE SPM
Avatar billede casper2 Nybegynder
28. april 2002 - 15:49 #22
Stue11>> Kig på min side igen under BANNER (den nederste) Det er noget i den stil :) :)
Avatar billede casper2 Nybegynder
28. april 2002 - 15:49 #23
Avatar billede stue11 Nybegynder
28. april 2002 - 15:53 #24
Casper2

Hvem har lavet det?
Avatar billede casper2 Nybegynder
28. april 2002 - 15:54 #25
Det har jeg selv :)
Avatar billede cdc Novice
28. april 2002 - 15:59 #26
jin-> nu var det kun for at give en idé til hvordan man kunne gøre, i stedet for at starte i modsadt rækkefølge, og ikke for at skaffe arb. opgaver, men mit icq er 10098222

Stue-> det er derfor jeg ikke kan forstå ar casper2 ikke laver det selv, da han ikke er tabt bag en vogn :o)

/cdc
Avatar billede jin Nybegynder
28. april 2002 - 16:28 #27
Jeg bruger ikke icq...!?
Bruger derimod msn messenger, hvis du har det.....?
Jeg vil meget gerne have hjælp, af dig !
Håber du har msn, ellers kan man jo maile :-)
/JIN
Avatar billede cdc Novice
28. april 2002 - 16:32 #28
jin-> har ikke msn, og jeg hjælper kun med ting her på eksperten og ikke over mail/icq/msn, så oprett et spm, så kan det være jeg kigger på det, og <snip> ikke mere <spam> her inde.
Du kan bare maile til mig via min side
Avatar billede casper2 Nybegynder
28. april 2002 - 16:57 #29
I kan bare forsætte her, for jeg opretter et nyt spørgsmål, da jeg ikke tror vi kommer videre her !