Avatar billede andersravn Nybegynder
03. juli 2000 - 21:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pris på dockingstation til Amada E og M serian fra Compaq

Pris på dockingstation til Amada E og M serian fra Compaq - nogen der kender denne pris? Skriv helst til mig på ravn@ceweb.dk - eller her i gruppen
Avatar billede jlorenzen Nybegynder
06. juli 2000 - 13:39 #1
Hej Anders

Prisen starter fra 1200,- eksl.moms
og lander på 6000,- eksl.moms, alt efter hvilken model du vælger.
Avatar billede andersravn Nybegynder
08. juli 2000 - 23:34 #2
Jamen hvis det er en sådan:

(snip fra compaq.dk)

Armada ConvenienceBase EM (leveres medio jamuar)

Omdanner let og hurtigt din bærbare PC til en desktop PC med eksterne enheder og tilslutning til f.eks netværk.

Fuld portreplikation – incl. USB-tilslutninger
1 stk. fuld-længde PCI stik for valgfri udvidelse med f.eks netværkskort
Ektern strømforsyning medfølger (70W)
5° hælding for mere komfortabel skriveposition
PC kort/CardBus tilsutning fås som tilbehør (PCI-kort)
Monitorstand fås som tilbehør
Avatar billede jlorenzen Nybegynder
17. juli 2000 - 23:37 #3
Hej igen

Undskyld det sene svar. Jeg har lige været på ferie.

Det maskineri du nævner er uden motor, dvs at der ikke er en.....motor :-) der hviver den bærbare på plads.

Den koster ca. 4000,- men ring lige på 70120010 for en exact pris.
Avatar billede andersravn Nybegynder
19. juli 2000 - 00:24 #4
Hvis der er interessereti at købe den, er prisen 3000
Avatar billede andersravn Nybegynder
24. juli 2000 - 13:30 #5
jlorensen - kan ikke rigtigt bruge dit svar til noget, eftersom du ikke oplyser præcis pris, hvilket vaar det spm\'et gik ud på....