Avatar billede maleren Nybegynder
28. april 2002 - 11:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spill crascher ved opstart!

Hej  - mit spil Serios Sam, crascher når jeg starter det op. Nogen der har et bud på hvad det kan være. jeg har startet det i 16bit, som spillet anbefaler.

Grafikkort: ATI RageIII pro ( 8mb)

Maleren
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. april 2002 - 12:08 #1
Er det den originale, hvis ik og det er brændt så kan det være problemet, for vis der er en risse i pladen, så kan den finde på at sløjfe den.
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. april 2002 - 12:09 #2
altså en af filerne
Avatar billede maleren Nybegynder
28. april 2002 - 12:32 #3
det er det originale
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. april 2002 - 13:26 #4
Så ved jeg det ikke, har selv samme problem med et par spil. Håber du finder ud af det
Avatar billede spa42 Nybegynder
28. april 2002 - 21:44 #5
Jeg har haft samme problem, men fik det løst, jeg kører xp og det viste sig at mine drivere til tastaturet ikke duede, mit tastatur var for gammelt så jeg satte et andet til så virkede det.
Avatar billede maleren Nybegynder
29. april 2002 - 19:18 #6
Det er sku ikke rigtig godt nok, det må i da kunne gøre bedre