Avatar billede tning.dk Nybegynder
28. april 2002 - 11:13 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Tuning.dk

Hej eksperten

Jeg ahr haft min side herinde til vurdering før hvor den har lagt på freepaqs server, nu er den flyttet og ændret så ville høre hvad i synes om den! prøv også galleriet! Http://www.tuning.dk

MVH
Bjørn Borg
Avatar billede nuki Nybegynder
28. april 2002 - 11:20 #1
Først vil jeg sige flot side rigtig godt lavet men måske kunne du rykke det der hej ukendt et ryk eller to ind så det ikke står helt ude i siden og der ved nyhederne kunne du måske lave nogen mere farverige billede måske af et rat når det var styring.

-Nuki
Avatar billede nuki Nybegynder
28. april 2002 - 11:21 #2
Siden er nem at finde rundt på du har et overblik og farverne passer godt sammen.

-Nuki
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
28. april 2002 - 11:23 #3
lige et link der måske kunne være interesant at tage med under styling

www.dioder.dk

MC
Avatar billede tning.dk Nybegynder
28. april 2002 - 11:23 #4
jeg ved ikke hvordan jeg rykker den tekstet men det kan jeg finde ud af
Avatar billede nof Nybegynder
28. april 2002 - 11:23 #5
Virkelig godt lavet. Der er et godt overblik over indholdet og navigeringen er også god. Farverne er meget afslappede og rare at se på. Logoet er pænt men ikke prangende. Siden virker ikke så "Brian-agtig" som mange lignende sider godt kan virke. GODT ARBEJDE :)
Avatar billede nuki Nybegynder
28. april 2002 - 11:26 #6
måske nogle "alt+0160"
Avatar billede spectual Nybegynder
28. april 2002 - 11:28 #7
udmærket
Avatar billede tning.dk Nybegynder
28. april 2002 - 11:34 #8
Tak TAk Dioder.dk kommer med!
Avatar billede rs2000 Nybegynder
28. april 2002 - 12:06 #9
Du mangler http://www.ford-klub-danmark.dk/ iblandt dine Links.
Avatar billede knarf Nybegynder
28. april 2002 - 13:47 #10
det er et rimelig godt design. men jeg syntes godt at den kunne blive mere opdelt fordi første indtrykket er at alt teksten hænger sammen. galleriet er rigtig godt sat op ;) et lille forslag til galleriet er at skrive vilken en model der  er man skal til at se ;)

//knarf
Avatar billede knarf Nybegynder
28. april 2002 - 13:47 #11
det var et svar ; )

//knarf
www.aarhus-shotokan.dk
Avatar billede nicklasb Nybegynder
28. april 2002 - 14:41 #12
Meget godt design.. Det for en til at læse resten af siden..

Lige til det med din galleri.. Det er meget godt lavet..

Men mange af billederne er da rimlig dårlige...
Hvad er dette: http://www.tuning.dk/modules/My_eGallery/gallery/BilerIBella/PIC00025.jpg ???

Meget cool side..

/Nicklas B.
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2002 - 14:47 #13
Er det PHPNuke eller PostNuke du bruger som skabelon?
Avatar billede matthiessen Nybegynder
28. april 2002 - 18:45 #14
Det er PHP-Nuke 5.3.1 så vidt jeg kan se
Avatar billede tning.dk Nybegynder
28. april 2002 - 22:33 #15
Tak