Avatar billede hunden Nybegynder
03. juli 2000 - 20:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver jeg subnavn på min server

Jeg bruger PWS. Og vil gerne lave en lokal webserver. hvor jeg bruger sub.

jeg har prøve at downloade Sub!! på www.asp.dk. Men kan ikke få den til at virke. Men hvis der er en der kan lave den så den virker på lokalnet. Så er der 100 ponint
Avatar billede boye Nybegynder
03. juli 2000 - 21:07 #1
Jeg går i det følgende ud fra at du mener subdomain. (som i www.vandhunden.dk3.com) Altså et navn før et domænenavn. Jeg ved bare at serveren skal have noget der hedder DSN. Måske er det derfor !?. :-)
Avatar billede hunden Nybegynder
04. juli 2000 - 19:12 #2
Jeg har DNS, men kan ikke få det til at virke da den man kan hente. Er med www.xxx.xx og da jeg skal bruge den lokal. vil det ikke som jeg vil..
Avatar billede hunden Nybegynder
12. maj 2005 - 11:56 #3
Lukket