Avatar billede ramin Nybegynder
28. april 2002 - 02:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Iværksætter ånd søges...

Hej,

Jeg driver bilguide http://www.autoatlas.dk

Mange portaler kan opnå meget høje besøgstal ved at brede sig over alle mulige emner, chat, mail osv. Autoatlas.dk handler kun om biler!! Det gør de 45000-50000 unikke besøgende hver måned til en kæmpe succes. Jeg har lige lanceret sponsor links som giver ca. 20000.- om måneden, men potencialet er langt større.

Mit problem er at jeg snavner sparring og nogen der synes det er lige så fedt som mig.

Guiden er lavet i ASP og lidt .NET

Så kan du se mulighederne i www.autoatlas.dk og har iværksætter ånd er du meget velkommen til at kontakte mig på rka@autoatlas.dk
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 00:51 #1
jeg kan godt se det sjove i det og hvad skal der til for at jeg kan være med... jeg kan asp og levere asp opgaver på freelance neveau normalt også....
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 00:52 #2
nej er ikke interesseret - sorry !
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 00:53 #3
jo jeg vil gerne lige vide noget mere inden jeg siger ja mener jeg !
Avatar billede designz Nybegynder
07. oktober 2002 - 08:44 #4
Hvad er det du kræver at man kan hvis man skulle være interesseret?