Avatar billede him Nybegynder
27. april 2002 - 22:40 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Idé til domæne-navn på hjemmeside!?

Jeg har en hjemmeside som jeg mangler et navn på!
mit "logo" er en gif-fil som jeg ikke har oploadet endnu, men den ser ud som dette: [ö] (en smiley) (hvis dette kan være til nogen hjælp :))
Min side er en programmerings-side, hvor man kan finde artikler, script, downloads, link og så er der et forum plus meget mere! Ligner meget noget som udvikleren.dk...
Problemmet er bar at jeg ikke har nogen idéer til hvad man kan kalde siden... Det skal være noget beskrivende til indholdet på siden!

Håber der er nogen der har nogen idéer!!!?
Avatar billede xpmaster Nybegynder
27. april 2002 - 22:42 #1
Avatar billede schaefner Juniormester
27. april 2002 - 22:43 #2
Avatar billede canedo Nybegynder
27. april 2002 - 22:44 #3
IT-eknikeren
Avatar billede schaefner Juniormester
27. april 2002 - 22:45 #4
Avatar billede schaefner Juniormester
27. april 2002 - 22:47 #5
www.smilescripting.dk
- Scripting with a smile :)
Avatar billede schaefner Juniormester
27. april 2002 - 22:50 #6
Avatar billede him Nybegynder
27. april 2002 - 22:53 #7
takker mange gange for de gode forslag, dem vil jeg tænke lidt mere over!!!
Ved ikk om point-fordelingen blvier rimlig, det er lidt svært at når 3 skal dele 10 point! hehe.... men ellers kan i jo lige ligge en klage!!!

Vil ikke have noget imod flere forslag!!!
Avatar billede him Nybegynder
01. maj 2002 - 22:03 #8
Hvis nogen skulle falde over dette spm vil jeg meget gerne høre hvad de synes om navnet: Natarbejde.dk ???!
Avatar billede razersedge Nybegynder
11. maj 2002 - 14:57 #9
det er ikke så rammende, synes selv meget godt om eprogrammering.dk
Avatar billede him Nybegynder
27. maj 2002 - 17:07 #10
okay, dejligt du gad at skrive din mening!!! :)