Avatar billede kaos_flux Nybegynder
27. april 2002 - 22:19 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

AGP køre PCI-tilstand???

Jeg har et ge-force 2 GTS kort og køre under Win ME, når jeg kigger under indstillingerne til kortet under display properties, står der at bustypen er AGP, og så i parentes (PCI-tilstand). Er der nogen der har en ide om hvad det betyder? Er det muligt at slå PCI-tilstand fra, man skulle mene at ren AGP-tilstand ville være at foretrække...
Jeg bruger de nyeste detonator drivere fra nvidia v. 28.32.

På forhånd tak

Avatar billede retaxes Nybegynder
27. april 2002 - 22:24 #1
har du sat AGP før PCI i din bios, det kunne hjælpe på dit problem!
Avatar billede makse Nybegynder
27. april 2002 - 22:25 #2
Har du installeret driverne til dit bundkort? (Intel, VIA, SIS osv.)
Avatar billede makse Nybegynder
27. april 2002 - 22:27 #3
Du kan evt. hente Chipsets driverne på http://www.tweakup.dk/filer/chipset.htm
Avatar billede kaos_flux Nybegynder
27. april 2002 - 22:30 #4
Yeps jeg har desværre sat bios op til AGP før PCI, og yup har installeret VIA driverne :-(

nu vil jeg checke linket og se om der er noget der kan hjælpe mig der

keep em coming :-)
Avatar billede kaos_flux Nybegynder
27. april 2002 - 22:47 #5
Hmmmm driverne fra Tweakup.dk blæste mit system til månen, genstartede i safe-mode uninstallerede dem og genstartede engang til. Nu er (PCI-tilstand) tilføjelsen efter AGP væk LOL. Oh well tak for hjælpen Maske og retaxes :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. april 2002 - 22:56 #6
det var nok mest makses fortjeneste ;o)
Avatar billede makse Nybegynder
27. april 2002 - 23:04 #7
Hehe. Windows går sine egne veje. :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. april 2002 - 05:08 #8
der er så vidt jeg ved et sted i din nvidia driver hvor du kan ændre det. Det har intet med agp/pci i BIOS at gøre...

well mit råd er at droppe windows Me og installere windows 2000
Avatar billede makse Nybegynder
28. april 2002 - 08:31 #9
Cyberesben > Problemet blev løst 22:47:04
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. april 2002 - 13:51 #10
kaos_flux>> skal du ikke lukke spm.?
Avatar billede kaos_flux Nybegynder
28. april 2002 - 14:16 #11
Tak for alle de gode råd, nu fungere det som det skal.

:-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. april 2002 - 14:51 #12
hmm, no cure, no pay!
Avatar billede kaos_flux Nybegynder
28. april 2002 - 15:00 #13
ack så lige at jeg havde givet mig selv point, hehehe ikke helt meningen...
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. april 2002 - 15:34 #14
ok, vi er ikke døde af sult ;o)