Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
27. april 2002 - 22:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Squid Schedule Download

Hej

Er det muligt i Squid, at have en manager der f.eks. hver 1 time henter den nyeste updateringen af en side ned, sådan at man kan precache nogle bestemte sider som man ved der kommer rigtigt meget trafik på.

På Forhånd Tak
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. april 2002 - 22:09 #1
Det kan godt være at jeg spørger dumt, men vil siden ikke automatisk ligge sige i chachen, når den først bruger vil se siden? :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. april 2002 - 22:11 #2
Jeg ved ikke om du kan tage dette for gode var:

http://squid-docs.sourceforge.net/latest/html/c2720.htm

Søg efter "schedule"
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. april 2002 - 22:12 #3
Dohh .. det havde vist ikke noget med sagen afgøre.. :(
Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
27. april 2002 - 22:13 #4
Jeg skal have det sådan at squid downloader hele hjemmesiden, f.eks. tweakup.dk med drivers og alt hvad den kan få links til. Sådan at der bliver brugt mindst på internetforbindelsen
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. april 2002 - 23:50 #5
Jeg kunne se hvad du kunne bruge det til, hvis du ville hente en gang i døgnet, på et tidspunkt, hvor der ikke var så meget trafik.

Hvis du i løbet af i mandagen ikke har fået noget hjælp her, så prøv i Linux kategorien.. der sidder måske nogen som er lidt mere hjerne på sådan noget.
Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
28. april 2002 - 21:06 #6
Oki Mange Tak
Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
05. maj 2002 - 16:35 #7
Intet svar :o) som jeg kan give point til :)