Avatar billede holbek Nybegynder
27. april 2002 - 20:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke lukke computeren!

Jeg har installeret Win XP, og det har kørt fint i et par uger, men nu kan jeg ikke lukke computeren. Når jeg trykker på luk computeren genstarter den, og når jeg trykker på genstart comp. ja så genstarter den oxså. Det er 3. gang jeg har instaleret det og 3. gang at det sker. Jeg kan heller ikke sætte computeren i dvale funktion mere. HILFE
Avatar billede kapla Nybegynder
27. april 2002 - 20:54 #1
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. april 2002 - 20:57 #2
har du sat apm til i Kontrolpanel>Strømstyring, se under APM fanen.
Avatar billede gertthrane Nybegynder
28. april 2002 - 10:31 #3
Har du installereret et ikke opdateret brænder program f.eks easy creator ?
det har jeg haft problemer med.
Avatar billede holbek Nybegynder
28. april 2002 - 20:10 #4
Det var inde i strømstyringen, eller det virker igen (Retaxes svar lige på Spm)
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. april 2002 - 20:20 #5
det gør jeg
Avatar billede kanel Nybegynder
03. maj 2002 - 12:57 #6
jeg er også den heldige vinder af samme probelm som dig men den vil bare ingenting... jo jeg kan sætte den på stand by men kan hverken lukke eller genstarte... HVAD SKER DER??? Er der en der vil prøve at hjælpe mig??? :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. maj 2002 - 14:22 #7
det er ikke så godt at stille et spm. inde i et spørgsmål, opret et selv og få svar ad denne vej!
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. maj 2002 - 20:06 #8
takker for pointene

www.fotx.net/retaxes