Avatar billede per_larsen Nybegynder
27. april 2002 - 19:48 Der er 9 kommentarer

Siden kan ikke vises

Pludselig har man meddelelsen "siden kan ikke vises", og man får ingen af de ønskede WEB-sider vist, men godt nok en internetforbindelse, men altså med stort set ingen dataoverførsel.

Selv når man har geninstalleret sin Netværk via modem forbindelse, har checket, at PC ikke forsøger at anvende et proxy-server, har slettet cache, og tilmed har geninstalleret netværkskomponenterne (Herunder TCP/IP protokollen, ja da virker det stadig ikke.

Hvad kan det da være? Gode ideer efterlyses.....
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. april 2002 - 19:49 #1
ja - du ku jo geninstallere driverne til dit modem...
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2002 - 19:49 #2
Det må være DNS-opslaget den er gal med.
Start en dos-prompt op og skriv ping www.webkurs.dk
og skriv resultatet her.
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2002 - 19:52 #3
Hvilken internetudbyder har du?
Avatar billede al_dair Nybegynder
27. april 2002 - 19:52 #4
Hvilken forbindelse har du?.. Udbyder mm
Avatar billede al_dair Nybegynder
27. april 2002 - 19:53 #5
Schulze ->  ;-D
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2002 - 19:53 #6
:==))
Avatar billede nicidem Nybegynder
27. april 2002 - 19:55 #7
Sku vel ikke være TDC? ;))
Avatar billede per_larsen Nybegynder
28. april 2002 - 23:08 #8
Spørgsmålet er (lige pt.) teoretisk ("man" formen). Kan det virkelig relatere til udbyder? ... >metal_hansen - hvorfor re-installere modem-driver? --- der er jo opnået forbindelse og koblet op til en vis teoretisk hastighed ?..  Ellers?  ... jo gode ideer til videre initiativer...  Kan initstrenge have nogen berettigelse her? (lad os sige det er WIN98 og ISDN). Hvad med FIFO Buffers?, nedsættelse af Com port hastighed? Kan det skyldes Antivirus og/eller firewall programmer? Andet?
Avatar billede sekh Nybegynder
11. maj 2002 - 00:22 #9
SIDEN KAN IKKE VISES er et MEGET vagt udgangs punkt at lave en fejl dianosticering fra, det kan skyldes en million ting. gå som schulze sagde ud i en dosprompt mens du er online og skriv f.eks. ping www.dr.dk
hvis dette giver en fejl så skriv lige den herinde og prøv eventuelt også ping 129.142.20.35
dette er dr's ip så hvis der er problemer med DNS opslag burde dette virke og give svar. Prøv dette og post resultatet herinde