Avatar billede joker123 Nybegynder
02. juli 2000 - 23:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dreamweaver og frames

Jeg har lidt problemer når jeg opretter frames på et nyåbnet side. Meningen er at lave frames først og derefter fylde på!!!!. Men når forsøger at åbne siden (som er index siden) medler programmet:Recursive frameset error: default.htm. Det er med garanti måden jeg gemmer på eller noget i den retning. hjælp!!
Avatar billede neo16 Nybegynder
03. juli 2000 - 20:43 #1
Gemmer du ikke i html format eller htm?
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. juli 2000 - 02:45 #2
hvad kalder du dine frames... Hvis din top side hedder default.htm må du selvfølgelig ikke linke dine frames til samme link - det er det eneste jeg kan se at du gør. - Så er det jo klart du laver rekursive kald i frameset.

/ Lars
LJWeb.com