Avatar billede byrgesen Nybegynder
21. juni 1999 - 22:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Foto editorer...

Jeg ville nu gerne arbejde lidt med Paint Shop Pro og Photoshop - men jeg orker altså ikke, at de går ind og ændrer min indstillinger - så hver gang jeg vil se et billede fra en nyhedsgruppe, eller fra en email, så skal det åbnes i et eller andet program.
Jeg er vant til at sidde og savle over damer der popper op i min browser - det ta''r da no-time!

I øvrigt - i Internet Explorer kunne jeg indstille ikoner etc. på mit skrivebord, så jeg kunne nøjes med et enkeltklik (win95) det findes tilsyneladende ikke i IE5?????

Byrgesen
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
21. juni 1999 - 22:42 #1
Find en billed fil på din computer, højre klik på det mens du holder Shift nede, vælg åben med..., vælg det program der skla åbne biledet, og marker Anvwen dette program.... (neders i vinduet)
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
21. juni 1999 - 22:44 #2
Det andet kræver active Desktop (Mener jeg det heder, og jeg har ikke set det i IE5) du kan dog prøve at afinstallere IE5 og derefter installere IE4 og så installere IE5, og vælge bevar tidligere version af IE
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
21. juni 1999 - 22:46 #3
Du kan også i stifinder, vælge vis -> Instillinger -> Filtyper -> og så finde filtypen, og derefter vælge et andet program
Avatar billede hamderper Nybegynder
06. august 1999 - 02:33 #4
Jeg vil anbefale ACDsee en kanon babybrowser til en hånd.*SS*
Avatar billede byrgesen Nybegynder
06. august 1999 - 23:40 #5
ACDSee.....hvor findre man det, hvis det altså er et gratis program?
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
06. august 1999 - 23:41 #6
http://www.acdsee.com/products/index.htm

Det er shareware, men virker fint
Avatar billede byrgesen Nybegynder
06. august 1999 - 23:45 #7
Fedt nok, tjekker det lige!

Tak gutter