Avatar billede blackie Nybegynder
02. juli 2000 - 22:07 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Napster??

Hvorfor kan man ikke logge in på Napster?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
02. juli 2000 - 22:33 #1
Fordi programmet bliver brugt til primært ulovlige formål ...
Avatar billede roslev Nybegynder
02. juli 2000 - 23:05 #2
Jeg kan sagtens logge på!
Prøv at hente Napigator fra http://www.napigator.com/
Avatar billede denboj Nybegynder
03. juli 2000 - 13:18 #3
Hej, du skal share nogle sange for at kunne logge på Napster. Prøv at gå ind i prefferences og se hvilket bibliotek du sharer. Der skal ligge minimum en mp3 fil.

Napster plejer dog selv at sætte det op - Men der er før hørt om at det ikke har fungerert :-)
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
03. juli 2000 - 21:40 #4
Har du før sharet metallica sange via Napster, er du blevet ekskluderet. Det er der dog måder at omgå
Avatar billede andersravn Nybegynder
05. juli 2000 - 01:30 #5
jeg skal ikke have et shared bib.... Der er ingen prob... Prøv at "re-downloade" programet og re-install det  - restart og det virker voila

(re - re - re ) *GG*
Avatar billede blackie Nybegynder
06. juli 2000 - 15:50 #6
Jeg har nu hentet napigator samt slettet det ene nummer, jeg havde shared med Metallica.
Jeg har yderligere fjernet Napster i kontrolpanelet/tilføj fjern programmer
hvorefter jeg har installeret den nye udkommet version nr.6.
Jeg kan under opstarten, når man skal opkobles for første gang, ikke komme videre, jeg har et K56 modem IBM, Rockwell, jeg undlader disse indstillinger med proxy server og port, da det ikke virker med det, jeg har fra min internet-aftale-bekræftelse.
Hjælp mig, jeg kan ikke logge på?
Avatar billede blackie Nybegynder
06. juli 2000 - 16:07 #7
Napigator ser ud til at fungere, men hvad gør det program?
Avatar billede blackie Nybegynder
06. juli 2000 - 21:44 #8
Hurra!!
Jeg kom ind på Napster med et nyt brugernavn her til aften.
Men ønsker stadig gerne at vide hvilken funktion Napigator har
Avatar billede roslev Nybegynder
06. juli 2000 - 21:56 #9
Med Napigator kan du vælge server! Hvis du ikke finder det du leder efter når du logger på - så dobbeltklikker du bare på en server på Napigator-listen og søger på den....
Avatar billede blackie Nybegynder
08. juli 2000 - 19:20 #10
Øv, Øv, jeg blev igen banned by Metallica, selvom jeg havde brugt et andet brugernavn, det er vel fordi, det er den samme email adresse.
Avatar billede dr.com Nybegynder
13. oktober 2000 - 00:23 #11
Du ka´forøvrigt også få en napster plugin til Winamp, hvis du bruger den.
Avatar billede blackie Nybegynder
13. oktober 2000 - 08:50 #12
Hvad er plugin til Winamp?