Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
27. april 2002 - 03:26 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Ny flash animation

Hey.
Er der en der er rigtig go' til flash, og som gidder at lave en rigtig gejl intro til min side???
Den som jeg selv har lavet, er grim og kedelig.
Så hvis der er en der har lyst til at lave en lille intro, så ville det være rigtig godt.
Billedet der skal bruges, kan findes her: www.brideonline.dk/timages/splash.gif
Den oprindelige intro kan findes her: www.brideonline.dk/start.php

Husk den SKALvære 3,5 sekunder lang, og at man skal kunne klikke på den, så den går videre til index.php i samme vindue. Hvis der ikke klikkes, så skal den også automatisk gå videre til index.php.

Håber at der er nogen der vil hjælpe :D
PS: Sorry med de små point, men jeg har desværre ikke mere at gi.
Avatar billede casper2 Nybegynder
27. april 2002 - 12:02 #1
Jeg har prøvet at lave en lille flash, men hvordan uploader man en flash animation
Avatar billede stue11 Nybegynder
27. april 2002 - 12:08 #2
Casper2

Brug DreamWeaver 4.0
Der er en funktion der hedder Insert Flash
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. april 2002 - 12:09 #3
Samme måde som man uploader alt andet - bruger du ikke et ftp program?
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
27. april 2002 - 14:03 #4
casper2 -> Du kan evt. sende den til mig på: postmaster@brideonline.dk
Avatar billede casper2 Nybegynder
27. april 2002 - 20:55 #5
DU KAN LIGE SE DEN FØRST, DET ER IKKE SIKKERT DEN ER NOGET DU SYNES OM!?

Jeg prøver lige dreamweaver 4 ( Kig på min hjemmeside om nogle minutter www.eksperten2.webbyen.dk (hvis jeg kan få det til at virke)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
28. april 2002 - 01:12 #6
casper2 -> Hvor kan jeg finde den henne?
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
28. april 2002 - 03:38 #7
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeep! Klasker lige 20 point oveni nu..
Avatar billede casper2 Nybegynder
28. april 2002 - 08:49 #8
Jeg kan ikke finde ud af det.

Nogen der kan fortælle hvordan flash ligges ud (bruger dreamweaver 4.0
Avatar billede 0ffline Nybegynder
28. april 2002 - 10:03 #9
har du ikke et almindeligt ftp-program?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
28. april 2002 - 10:12 #10
casper2::
Hvis du ikke har et almindelig ftp program, kan du hente dette lille, men gode freeware program.
Så er det bare at markerer din lash fil og så trykke på pilen :)
http://download.com.com/3000-2160-1572132.html?tag=lst-0-2
Avatar billede 0ffline Nybegynder
28. april 2002 - 10:12 #11
lash = flash :)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
29. april 2002 - 00:53 #12
hmmmmmm............
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
30. april 2002 - 05:24 #13
+ 20 point nu.....
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
30. april 2002 - 19:19 #14
hmmmmmm....
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
30. april 2002 - 19:20 #15
casper2 -> Du har da smidt en flash ud på den der hjemmeside?
Kan du så ikke ligge den du har lavet til mig derud??
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
01. maj 2002 - 01:55 #16
spm lukket