Avatar billede byrgesen Nybegynder
21. juni 1999 - 22:30 Der er 13 kommentarer

Internet Explorer 5.0

Davs.
Jeg har skiftet til IE5, og den er såmænd okay, men hver gang jeg logger på internettet - kommer der en dialogboks og beder om mit windows password?????
Selv om boksen fortæller, at hvis jeg ikke skriver noget vil den ikke komme mere, kommer den guddøleme hver eneste gang jeg logger på!!!!

Øh...og hvor er bcc funktionen i OE blevet af?

IE5 er hentet fra Komputer For Alle''s nyeste CD!

Cheers

Byrgesen
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 1999 - 18:10 #1
Hvis IE er dansk, er den fyldt med fejl...

Prøv at skifte til den engelske:

http://www.gamenet.dk/demo/demosider/iedown.htm

http://www.microsoft.com/windows/ie/default.htm
Avatar billede gorba Nybegynder
25. juni 1999 - 23:44 #2
ja.
jeg har den eng udgave, og i dialog er der mulighed for at " vinke den af" i remember paasword.

så, du må ha fat i en UK version

gorba
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 1999 - 07:40 #3
skywalker, hvis du har en dansk sproget pc'er, kan du da ikke blot skifte til den engelske udgave af IE5, efter hvad jeg har erfaret.
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 1999 - 14:28 #4
Jo - snildt...
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 1999 - 14:29 #5
Det eneste "problem" er at spader ikke kan forstå at computeren begynder at "snakke" blandet dansk og engelsk...
Det er ikke et problem...
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 1999 - 16:25 #6
Hvorfor næger setup programmet så at installere IE5?, med begrundelsen sprogforskel.
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 1999 - 16:30 #7
? Det har jeg ikke set før!
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 1999 - 17:17 #8
De par gange, som jeg har taget fejl, har jeg fået den meddelelse. Endvidere er jeg også fra microsoft blevet frarådet, at blande sprog. Dette var i forbindelse med test af office2000.
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 1999 - 17:19 #9
NB jeg havde i forvejen en IE installeret på maskinen, derfor advarslen.
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 1999 - 17:27 #10
Jeg har en preview af Office 2000 med den engelske IE 5.0 - på mit danske win98...
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 1999 - 23:39 #11
Uden advarsler - utroelig De blæser op op på skærmen, når jeg kommer til at forsøge på installation - win95. -. Jeg lægger et spørgsmål ind næste gang jeg kommer ud for det ok!
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 1999 - 22:12 #12
fair...
Avatar billede brylle Nybegynder
04. juli 1999 - 22:59 #13
jeg har den danske IE 5.0
og den virker fint du
kan prøve at downloade den
fra microsoft hjemmeside
det gjøre jeg

        ps: tar lang tid