Avatar billede kilo Nybegynder
02. juli 2000 - 11:58 Der er 7 kommentarer

DirectX 7.0

Jeg har downloadet DirectX 7,0...men jeg kan ikke finde den og få den installeret...Hvad gør jeg ...??
kilo
Avatar billede phylox2 Nybegynder
02. juli 2000 - 13:38 #1
Hvad mener du med, at du ikke kan finde den ? På harddisken *fnis* :)

Hent den igen http://download.microsoft.com/download/win98SE/Update/7.0a/W9X/EN-US/DX7Aeng.exe

og gem den et sted på harddisken, hvor du kan finden den igen og installer den :)
Avatar billede stigc Nybegynder
02. juli 2000 - 19:19 #2
måske det var lettere at søge efter den, med windows fil søger. Søg på navnet "DX7Aeng.exe" (uden gåseøjne)
Avatar billede friiser Nybegynder
03. juli 2000 - 08:53 #3
Hvis du bruger Win98 kan du downloade den directe ved at klikke på start og Windows Update, og herfra vælger du Direct 7.0 og den vil installere sig selv...

Sværer er det ikke :)'
Avatar billede kenan Nybegynder
06. juli 2000 - 01:12 #4
Hvis du er sikker på du har downloadet det så tryk på F3 og Skriv :

Navn: DX7Aeng(eller det du kaldte filen)
_____

søg i: C:
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. september 2000 - 15:48 #5
Kan vi få en afslutning på dette spørgsmål?
Avatar billede friiser Nybegynder
21. september 2000 - 16:31 #6
Det vil jeg også gerne høre...

~friiser~ http://www.quality4u.dk
Avatar billede damir Nybegynder
09. marts 2001 - 20:38 #7
what the f...