Avatar billede iq-n Nybegynder
26. april 2002 - 00:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan i ikke lave en katogori der hedder Spil?

Jeg er træt af at få alle mugliger spil links når jeg får mails fra jeres robot.

Derfor tænkte jeg om det ikke var en ide at lave en kategori der hedder Spil og derunder en der hedder Counter Strike? (Da det er dem der er flest af) så der ikke kommer så mange af den slags spørgsmål i kategorien Fri Debat.

IQ-N
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. april 2002 - 00:47 #1
Nix...

Dette har været diskuteret mange gange... Jeg gider ikke komme med hele smøren igen. Jeg vil blot sige at Eksperten er et forum til udveksling af seriøs IT viden. Herunder hører spil ikke.

Spilspørgsmål vil tiltrække et "forkert" publikum.

Derfor vil der heller ikke i den nye kategoristruktur (der kommer på banen i løbet af den næste måneds tid vil jeg tro) være en kategori til spil

Rygtet siger dog, at der med tiden vil komme en speciel spil.eksperten.dk - dette ligger dog lidt ude i fremtiden.

NanoQ
Avatar billede smalle Nybegynder
26. april 2002 - 00:52 #2
" Spilspørgsmål vil tiltrække et "forkert" publikum. "

hvorfor ikke et nyt publikum ?
Avatar billede startfirma Nybegynder
26. april 2002 - 08:07 #3
Man kan vel også fremlægge det sådan at når der nu er SÅ mange CS spørgsmål om publikummet ikke er tiltrukket :) Men spil.eksperten.dk lyder som en god idé!

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. april 2002 - 10:03 #4
smalle, fordi Eksperten er et forum til udveksling af seriøs IT viden. De nye brugere der vil blive tiltrukket vil for en meget stor dels vedkommende være mindre seriøse folk.

Netop seriøsiteten på Eksperten har været dalende på det sidste. Det bliver der gjort et stort arbejde for at få ændret på. En spil kategori ville være et skridt i en forkerte retning.
Avatar billede iq-n Nybegynder
26. april 2002 - 15:51 #5
Når de alige vel kommer med spørgsmålene her, og fylder Fri Debat kategorien op, er de jo her allerede.