Avatar billede douzgrab Nybegynder
01. juli 2000 - 16:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ris & ros TAK!

heps

jeg vil godt lige have lidt kritik af mit design på www.slamsoft.dk - tak :D

/douzgrab
www.slamsoft.dk
Avatar billede prodic Mester
01. juli 2000 - 16:26 #1
http://www.slamsoft.dk/

Jeg syntes siden loader meget langsomt...men det kan godt være at det er her.

Menuen er meget utydelig, og gør at man skal anstrenge sig for at læse den. Lav den mere tydelig evt med lidt mindre skygge på.

Ellers er stilen meget simple og kan nemt overskues af alle.

Siden virker meget lang i det, man scroller meget nedad. Ikke noget jeg gider at spilde min tid på medmindre det er meget vigtigt det jeg scroller efter.

Siden virker meget blank og kunne godt trænge til lidt grafisk op-pepning.

7@13
Avatar billede douzgrab Nybegynder
01. juli 2000 - 16:40 #2
>>prodic

... øøø siden loader ikke langsomt hos mig, men det er jo forskelligt fra sted til sted.

Jaa... det kunne være at man skulle gøre menuen mindre og lidt tydeligere, jeg tror at den er utydlig fordi at billederne er komprimeret meget

..måske jeg skulle korte siden af, sådan at den ikke er længere end nødvendigt, hmmm jeg må kigge på min tables :)

... har haft fat i 'vores' grafiker, så forhåbentligt for han lavet noget gfx ;)

Mvh
douzgrab
Avatar billede Lasse Novice
01. juli 2000 - 16:41 #3
jeg syntes også den er lang tid om at loade. Jeg har selv T1 forbindelse, så det er i hvert fald ikke i min ende flaskehalsen ligger....
Avatar billede denboj Nybegynder
01. juli 2000 - 16:47 #4
Ingen loade problemer her - 800*600

Det er lidt skidt med alle de prikker i sidenavnet - hvad med bare at kalde den slamsoft ?
Jeg synes at menu baren til venstre er en anelse utydelig.

Jeg forstår ikke hvorfor i ikke venter med at putte de nyhedder der står på mainpage over på news til de ikke skal stå på mainpage mere. Jeg troede først at det var den samme side :-)- og generelt synes jeg at det er lidt mærkeligt med en adskilt news sektion når de alligevel står ude til højre ???

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor i vil hen med siden. I skriver meget om siden. Men ikke meget om hvad siden er om ??? Den har også tendenser til at virke en anelse tom.

Jeg kunne godt bruge en eller anden forklaring på navnet slamsoft ????? - og hvor i vil hen med den.

7@13
Avatar billede denboj Nybegynder
01. juli 2000 - 16:48 #5
Det var måske lige hurtig nok du accepterede det svar ????????????????????????????????????????????
Avatar billede douzgrab Nybegynder
01. juli 2000 - 17:01 #6
>>denboj

weelll.... spørgsmål til SlamSoft, prvø at gå på IRC (ircnet.dk) #painbox og sprøg fri ud ;)
Avatar billede douzgrab Nybegynder
01. juli 2000 - 17:15 #7
det er jo ikke en stavekonkurrence, jeg har en del stave fejl :/
Avatar billede prodic Mester
01. juli 2000 - 20:52 #8
jeg er mere rolig hvis siden også er langsom på en T1, så er det ikke kun her. Men hvis I andre ikke har oplevet det...så fatter jeg det slet ikke.
Avatar billede denboj Nybegynder
01. juli 2000 - 22:03 #9
douzgrab\\ ???????????????????????????????????
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2000 - 08:27 #10
Nej det var ikke meget kretik du ønskede, siden du allerede lukket spørgsmålet douzgrab.
Avatar billede douzgrab Nybegynder
03. juli 2000 - 21:04 #11
sorry hvis i syntes at jeg lukke spørgsmålet hurtigt, men det var ved en fejl, da jeg er ny her på eksperten.dk, så jeg skal lige vende mig til det skidt :)