Avatar billede nilsen Nybegynder
25. april 2002 - 22:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Datafax som kan overføre bilder

ga
Noen med et godt faxprogram (ikke alt for kostbart) som kan overføre både tekst og innscannede bilder.(grafikk) Jeg har fra før Mighty fax, men det kan kun overføre tekst.
mvh
Nilsen
Avatar billede mhuus Nybegynder
25. april 2002 - 22:47 #1
hej jeg bruger et program der fulgte med mit 56k fax voice modem der hedder triofax og der er aldrig problemer...

Mvh
Huus
Avatar billede nilsen Nybegynder
02. maj 2002 - 06:40 #2
Gdi
mhuus
Beklager sent svar, men hadde ventet at det fantes et bedre utvalg, trio har jeg visst liggende et el annet sted, må støve den frem og se om det fungerer.
Poengene er tildelt
mvh
Nilsen