Avatar billede realplayer Nybegynder
25. april 2002 - 21:55 Der er 1 kommentar

Wolfenstein invalid_cdkey

hej hjælp mit originale wolfenstein siger at det er en invalid cdkey når jeg prøver at joine et spil over internet og det er det originale spil købt i merlin
hjælp mig!!!!!!!!!!!!!

hilsen

Realplayer
Avatar billede echsphilee Nybegynder
25. april 2002 - 22:12 #1
hmm. lyder som om en eller anden har nuppet din kode. prøv at reinstallere spillet. hvis  ikke det virker må du skrive til dem der har lavet spillet og spørge om en ny kode. forklar dem problemet, så skulle det nok kunne lade sig gøre...