Avatar billede pc-support Nybegynder
25. april 2002 - 20:06 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hastighed på 512/512

Hej !

Jeg har en 512/512 Kbit Pro@ccess ADSL fra TDC.
Så var det lige jeg kom til at tænke over om den er 512 i både upload og download ved fuld belastning eller om det så faktisk kun er en 256/256 hvis den er fuldt belastet ? Link til fakta om svaret er meget velkomne !

/Pc-support
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. april 2002 - 20:07 #1
512 i både up OG down - på samme tid!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. april 2002 - 20:08 #2
jeg ved ikke om der står noget på www.cybercity.dk
Avatar billede freekyzone Nybegynder
25. april 2002 - 20:11 #3
Det er 512 i download og Upload.

Men er den fuld ud belastet, så kører den det ikke 100%, da der altid vil blive brug lidt upload for at downloade filer, og omvendt....
Avatar billede pc-support Nybegynder
25. april 2002 - 20:14 #4
metal_hansen > Okay! Er det sådan at du har noget sort på hvidt omkring det eller et link måske ? Det er nemlig fordi flere har sagt noget andet og nu vil jeg gerne være sikker ;o)
Desuden skriver du cybercity og derfor går jeg ud fra at det er det du har. Men flere siger også at det er forskelligt fra udbyder til udbyder !!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. april 2002 - 20:19 #5
det skulle meget gerne være det samme, også fra udbyder til udbyder!
men det er rigtig hvad freeky siger, om at hvis du bruger hele båndbredden down, så ryger der lidt af up, men det er nu MEGET lidt!
hmmm - noget sort på hvidt, ja den er jo værre!
og ja jeg har cybercity :0)
Avatar billede Noone Nybegynder
25. april 2002 - 20:24 #6
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. april 2002 - 20:27 #7
chanoa >> fedt link :0)
Avatar billede Noone Nybegynder
25. april 2002 - 20:29 #8
Ja, bare forbandet svært at huske :(
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. april 2002 - 21:06 #9
haha ja!
Avatar billede pc-support Nybegynder
30. april 2002 - 20:41 #10
Det er jo også klart.....jeg betaler for 512 ned og 512 op, så det bør der jo være til hver en tid.....

Tak for svarene...
Avatar billede jensanders Nybegynder
01. juni 2002 - 17:38 #11
Du har ikke fuld 512/512 ifølge denne side:
http://www.ejdadm-ja.dk/ADSL_internet.htm