Avatar billede mariannejacobsen Nybegynder
25. april 2002 - 18:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

pts til Casper2

Hej Casper,
Jeg vil gerne have 3 bannere som det du har lavet i 468x60 + 250x60 + 88x31 samt et logo. Vil gerne se et par forskellige forslag. Du kan hente de barnlige fonte på http://www.peterplysonline.dk/Bannergrafik/Bannergrafik.htm.
Bannere med skiftende billeder th. som du har lavet, bare i de rigtige str. Det lille behøves ikke at være animeret. Og de må ikke fylde for meget.
Du må gerne lave dem med de forskellige fonte.
Er du frisk??
Avatar billede resten Nybegynder
25. april 2002 - 18:11 #1
Har i et ref ?
Avatar billede casper2 Nybegynder
25. april 2002 - 18:13 #2
http://www.eksperten.dk/spm/202083 ....

Giv mig 10 min... så har jeg lavet dem :)
Avatar billede mariannejacobsen Nybegynder
25. april 2002 - 18:15 #3
Det er faktisk en opfølgning på http://www.eksperten.dk/spm/202083
Avatar billede j0ker Nybegynder
25. april 2002 - 18:25 #4
mariannejacobesen: Hvis du ikke har fået lov til at bruge peterplys billederne af Walt Disney® kan du få store problemer, da de har ophavsretten på billederne.
Avatar billede radiohead Nybegynder
25. april 2002 - 18:32 #5
Desuden skal du betale til KODA for musikken på siden. :U(
Avatar billede mariannejacobsen Nybegynder
25. april 2002 - 18:38 #6
jeg har godt hørt om den anden side der er ved at lukke. Det er ret ærgeligt. Tror I Disney er ved at støvsuge nettet for Disney-billeder? Jeg mener, man kan jo ikke finde de samme ting på deres sider, og jeg tjener ingen penge på det. Der er jo et hav af alle former former Disney billeder på nettet, både dankse og udenlandske.
Og hvis man søger om tilladelse, er det vel bare som at gøre opmærksom på sig selv....
Musikken har jeg tænkt at pille ud igen.
Avatar billede j0ker Nybegynder
25. april 2002 - 18:45 #7
Med mindre du vil risikere en retsforfølgelse af disney® bør du under alle omstændigheder fjerne alle billeder på din side, der relaterer til Peter Plys. - Man kan få mange Peter Plys ting i butikker, men disse er registrerede og kan derfor sælges frit. Billederne på din side er sandsynligvis ikke registreret (dvs. at du har fået skriftlig tilladelse af Disney® til at benytte dem på din hjemmeside) - og du vil derfor kunne få en bøde, for overtrædelse af ophavsretsloven Kap. 1 §1.

Desuden vil du også kunne risikere retsforfølgelse af Ayorra, der hvor du har din baggrund fra. Ikke fordi du har den som baggrundsbillede, men fordi man skal have skriftlig tilladelse til at bruge den, det kan jeg se du har, men inde på din wallpaper-side har du lagt den til fri download. Hér er ingen links til deres hjemmeside.
Avatar billede j0ker Nybegynder
25. april 2002 - 18:46 #8
"der hvor du har din baggrund fra" - Det skulle have været baggrundsbillede, ikke "din baggrund" :o)
Avatar billede casper2 Nybegynder
25. april 2002 - 18:52 #9
Så er det der.....men mit banner kan jeg ikke lave mindre en 468x60, ellers kan man ikke se hvad det er.

Hvorfor skal banneret være så lille ?
Avatar billede mariannejacobsen Nybegynder
25. april 2002 - 20:39 #10
Jeg tror jeg sætter det her bannersjov lidt på standby til jeg finder ud af hvordan jeg skal forholde mig til alt det andet. Det lyder jo ikke særlig rart. Svært at fatte hvorfor man ikke som alm. menneske kan lave en fanside.
Avatar billede casper2 Nybegynder
25. april 2002 - 21:46 #11
Tror det er en god ide !
Avatar billede mariannejacobsen Nybegynder
10. oktober 2002 - 10:03 #12
Lukker