Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
25. april 2002 - 13:16 Der er 32 kommentarer

10 konsulenter, 6 måneders arbejde....

Vi TechBiz I/S, har en opgave som kræver 10 Microsoft kyndige mennesker til opsættelse af arbejdstationer for en stor virksomhed i Danmark.

Opgaven er tidsbestemt fra 1. juli 2002 og 6 måneder frem, arbejdstiden vil være ca. 37 timer om ugen fordelt på dag og aften timerne.

Krav:
Du er mellem 22 og 25 år gammel
Erfaring med Microsoft's operativ systemer
Åben og imødekommende som person

Besider du disse egenskaber og har lyst til at arbejde i et team skal du skrive til TechBiz via følgende link: http://www.techbiz.dk/freelance.php

Så vil vi tage kontakt til dig i løbet af weekenden for et møde på vores kontor i Meinungsgade.

Har du et C.V. som beskriver dine kvalifikationer etc. kan du sende det til nikolaj@techbiz.dk.

Vi har deadline mandag, så vi skal afholde møde i weekenden.

Med venlig hilsen
Nikolaj Friis Larsen
Avatar billede hojben Novice
27. april 2002 - 13:59 #1
SKAL man være mellem 22 og 25 ?? hva nu hvis man er ældre?
Avatar billede virvelvar Nybegynder
27. april 2002 - 13:59 #2
hvad er Lønnen???
Avatar billede machholdt Nybegynder
27. april 2002 - 14:01 #3
Eller yngre!!!!
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
27. april 2002 - 14:01 #4
hvad er ældre?
Løn taler vi om
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
27. april 2002 - 14:02 #5
hvad er yngre :)
Avatar billede jemt Nybegynder
27. april 2002 - 14:03 #6
Hej techbiz.dk

Kan I ikke specificere lidt tydligere, hvad det er, som der arbejdes med? Skal det opsættes et netværk, webservere, clienter osv? Hvilket OS er det helt nøjagtigt der er tale om osv.
Avatar billede machholdt Nybegynder
27. april 2002 - 14:03 #7
yngre = 17

jemt > ja det ville gøre det lidt lettere!!!
Avatar billede jemt Nybegynder
27. april 2002 - 14:04 #8
Skal det opsættes.. = Skal der opsættes..
Avatar billede hojben Novice
27. april 2002 - 14:04 #9
over 25 selvf. *G*
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. april 2002 - 14:05 #10
hvor fan' er Meinungsgade henne i DK?
Avatar billede virvelvar Nybegynder
27. april 2002 - 14:05 #11
alder burde da ikke have nogen betydning.
Så længe at arbejdet bliver gjordt.
Og det at i ansætter yngre mennesker ville da kun være et plus for jer, da de koster meget mindre i løn....
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
27. april 2002 - 14:06 #12
Det er opsætning af Windows klient maskiner, det er ikke et krav at man kan opsætte servere etc. men det er også med i opgaven, det kan vi dog klare hvis det kommer til det, og vi vil også være med på opgaven.
Avatar billede jemt Nybegynder
27. april 2002 - 14:06 #13
TechBiz > Personligt tror jeg, at I ville få lige så meget ud af, at ansætte yngre folk. Selv er jeg 18, og går på gymnasiet. Derfor har jeg desværre heller ikke selv tid til at tage et sådan arbejde, og må nøjes med at lave, administrere og modificere websites for mindre virksomheder.

Fordelen ved at ansætte en gut som MachHoldt er, at han ikke SKAL have så høj en løn som myndige personer.. Så hvis MachHoldt har erfaringerne, hvorfor så ikke ta' ham på prøve :O)
Avatar billede hojben Novice
27. april 2002 - 14:07 #14
sendt...
Avatar billede jemt Nybegynder
27. april 2002 - 14:08 #15
TechBiz.DK > Ok, opsætning af Windows Maskiner er nok noget af det letteste der findes. Jeg kan dog godt se, at hvis der er tale om et større antal maskiner, at det kunne være en fordel med et del personer til at tage sig af det :o)

Har I overvejet fordelen ved ens computere med ens konfiguration ? Så kan i nøjes med at tage et såkaldt "image/ghost" af én af maskinerne, og lægge dette "billede" over på de andre maskiner. Dette tager normalt 10 minutter.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. april 2002 - 14:08 #16
hvor i landet er det henne?
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. april 2002 - 14:08 #17
ja, jeg er for gammel ;o)
Avatar billede machholdt Nybegynder
27. april 2002 - 14:09 #18
jemt >> HEHE.. takker, men skulle da bare høre hvad det var for noget, er da selvfølgelig interesseret, meen....
Avatar billede jemt Nybegynder
27. april 2002 - 14:09 #19
På den måde kan i få sat over 100 maskiner op på en enkelt dag :o)
Avatar billede hojben Novice
27. april 2002 - 14:09 #20
rkhdk > København N
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
27. april 2002 - 14:10 #21
hojben >> skriv til mig på nikolaj@techbiz.dk så taler vi om det :) jeg syntes jeg har set dit navn på eksperten.dk før :)

Meinungsgade 8 C, 2200 København N. (super lækre kontorer) :)

Det er ikke os men kunden som sætter kravende, men er man 20 år gammel kan det da godt være det er relevant alligevel, så skriv endelig til os.
Avatar billede jemt Nybegynder
27. april 2002 - 14:11 #22
Ok, så er det jo forståeligt nok - Alt for kunderne :-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. april 2002 - 14:12 #23
techbiz.dk => jeg er selv 19, er halvvejs i Datafagtekniker uddannelsen, og laver ikke en skid i SKP!
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
27. april 2002 - 14:12 #24
Ja vi kender godt til image osv. men når kunden siger de skal bruge så mange konsulenter til en opgave, bukker vi bare :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. april 2002 - 14:13 #25
Meinungsgade var ikke sted man vovede sig ned i om aftenen i gamle dage LOL

Men nu er det et pænt sted ;o)
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
27. april 2002 - 14:16 #26
hehe ja, TechBiz har gjort det super trendy, lad os bare sige det :)
Avatar billede jemt Nybegynder
27. april 2002 - 14:18 #27
Heh, lækker :o)
Avatar billede jemt Nybegynder
27. april 2002 - 14:21 #28
Nå, jeg tror bare, at jeg smider et CV til jer, når jeg engang er færdig med min HTX og den vidergående uddannelse  :o)
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
27. april 2002 - 14:22 #29
jemt >> du skal være mere end velkommen :)
Avatar billede jemt Nybegynder
27. april 2002 - 14:23 #30
tak for det :o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. april 2002 - 14:30 #31
techbiz.dk => hvilke slags folk har I ansat normalt (tekniker, osv)

jeg spørger pga. jeg er uden læreplads som datafagtekniker, og det lader til at techbiz.dk har et bredt arbejdsområde.. ;o)
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
27. april 2002 - 14:40 #32
Vi er slet ikke så store som du antyder, vi er 4 ialt og 3 som partnere samt een assistent.

Men vi har mange forskellige opgaver, men det ligger alt sammen indenfor servicering af Microsoft og Citrix samt speciale i Compaq hardware, som vi også laver en del for. Vi har også outsourcing af virksomheders drift samt klippekort og serviceaftaler. Dog fokusere vi ikke på hardware salg som så mange andre, men hvis kunden insistere på at købe det via os, kan vi godt klare det, da vi også er forhandlere.