Avatar billede maaffe Nybegynder
25. april 2002 - 10:36 Der er 8 kommentarer

Logo eller icon for EDI?

Her er lidt de kreative...
Jeg mangler et godt logo eller icon for EDI. Det skal på en eller anden måde visualisere hvad EDI er?
Det må ikke være teknisk men skal kunne sælges til non-tekniske personer.
Venligst kom med forslg eller også bare ord der beskriver det kort...
Avatar billede osaka_san Nybegynder
25. april 2002 - 11:12 #1
EDI  = Electronic Data Interchange ?
Avatar billede maaffe Nybegynder
25. april 2002 - 11:20 #2
ja
Avatar billede prodic Mester
25. april 2002 - 11:33 #3
Hvis jeg forstår dig ret, så vil du have lavet et logo/ikon og sælge det til andre?
Og det vil du kun betale point for når du evt. skal tjene på det selv.

Nå men skidt - hvis det er til noget non-profit formål, så skal du bruge kategorien Job->Freelance. Hvis det er noget du skal tjene på, så brug Sharksforum.com og betal for en løsning.
Avatar billede maaffe Nybegynder
25. april 2002 - 11:54 #4
Jeg har lavet en fuldstændig EDI pakke som jeg gerne vil sælge til kunderne - men tro mig et icon er en meget lille del af den pakke!!
Jeg er bare ikke så super kreativ og løbet tør for ideer.
Har selv tænkt på at lave et "håndtryk" for ligesom at symbolisere et partnerskab...men synes ikke det er helt godt nok..
Regne med at de krative var under billedbehandling...?
Avatar billede prodic Mester
25. april 2002 - 12:08 #5
På eksperten.dk laves der kun løsninger for point, og tvivler stærkt på at du får den ønskede kvalitet så længe at du betaler i en fiktiv valuta.
Hvis du ønsker at betale for en løsning, så brug sharksforum.com
Såfremt du skal tjene på pakken så er det vel også i sin ret, at du betaler fremstilleren af ikonet/logoet i samme valuta som du forventer at få ved et salg af din pakke. Du ville vel næppe stille dig tilfreds med at blive belønnet i point for dit arbejde - på samme måde har andre det også.

Jow - de kreative er skam i billedbehandling. Dog er der en udpræget tendens til, at folk der spørger i denne kategori ønsker vejledning så de selv kan fremstille deres grafik. Hvis man ønsker et job udført, så bruger man job->freelance-kategorien eller i dit tilfælde sharksforum.com
Avatar billede maaffe Nybegynder
25. april 2002 - 12:19 #6
Det kan godt være du ikke helt forstår - det er vejledning jeg ønsker.
PS du behøver ikke svare, da jeg ikke finder dine svar særlig konstruktive...men tror næppe jeg får success med den opfordringer, da din personlighed kalder på bekræftigelse og at vil have det sidst ord...så du må gerne.
Vil overlade til andre at komme med forslag...ellers vil jeg bruge mit håndtryk, som er det bedste jeg selv har kunnet finde på...
Avatar billede prodic Mester
25. april 2002 - 12:42 #7
Det er meget muligt, at jeg læser/tolker dit spørgsmål forkert - gør jeg det så skal jeg da være den første til at undskylde.
Jeg læser det som om, at du vil have folk til at udarbejde et logo/ikon til dig - og der har jeg nævnt nogle alternative kategorier og muligheder som ville forøge dine chancer for et godt resultat. Det er muligt, at det er misforstået - det beklager jeg hvis det er.

Nej mine svar har ikke været særligt konstruktive - alene af den grund, at jeg ikke har "besvaret" opgaven men belyst alternative muligheder for dig.
Du udtaler dig på et meget spinkelt grundlag omkring min person, det er du i din fulde ret til. Men skal vi ikke holde "snakken" på et lidt højere plan end den berømte "Eksperten.dk-tilsvinging på det personlige plan"-niveau.

Og nu fik jeg igen det sidste ord - så svar venligt, så jeg ikke står som den sidste person i spørgsmålet.
Avatar billede lee Nybegynder
25. april 2002 - 13:00 #8
maaffe>> tror næppe du skal regne med hjælp herfra med den ubehagelige tone du lægger for dagen.

/Lee