Avatar billede cygnet Praktikant
25. april 2002 - 09:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Link bannere til ostkredsen.dk

Så fik jeg stablet en side på benene omkring orienteringsløb - men jeg kunne godt tænke mig et par animeret bannerer - som folk kan linke til siden  med.

Der skal være et i
468 * 60

147 * 56

88 * 31

Farverne kan i se på http://ostkredsen.dk/i

Den blå farve, pilen med højre (øst) og teksten "østkredsen - en o-sportal for alle klubber i øst" må meget gerne indgå.

Der er 100 point for det store og 50 for hver af de små - skal være animeret, som dog stopper efter et stykke tid med et still-billede.

Bar spørg løs hvis der er noget...

/cygnet

Avatar billede cygnet Praktikant
25. april 2002 - 09:31 #1
... og det rigtige link er selvfølgelig http://ostkredsen.dk/

/cygnet
Avatar billede tunderblue Nybegynder
28. april 2002 - 21:47 #2
det med still-billedet hvortdan skal det være et still-billede, altså skal det bare stå helt stille forever eller skal det bare stå stille et stykke tid og så køre om igen ???
Avatar billede cygnet Praktikant
28. april 2002 - 23:00 #3
det skal stoppe forever med et still billede.
Avatar billede tunderblue Nybegynder
02. maj 2002 - 23:21 #4
ok prøver at se hvad jeg kan gøre
Avatar billede cygnet Praktikant
23. maj 2002 - 12:42 #5
lukker