Avatar billede dunker Nybegynder
21. juni 1999 - 20:37 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lær JavaScript

Jeg vil gerne lære JavaScript hvor skal jeg begynde? Er der nogen der kan give gode råd til en total nybegynder.

Hilsen dunker
Avatar billede dunker Nybegynder
21. juni 1999 - 20:39 #1
Jeg vil erne have mange svar
Avatar billede fico Nybegynder
21. juni 1999 - 21:01 #2
Kig på http://www.script.dk/jsskole/ eller hvis bare vil downloade den så kig på http://www.script.dk/dokument.html .
Du kan også købe bogen JavaScript 1.2 fra IDG.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juni 1999 - 21:02 #3
i kan hente nogle tutorials på http://www.larholm.dk/thor/javascript/
Avatar billede dunker Nybegynder
21. juni 1999 - 21:42 #4
til fico jeg tjekker dit svar ud
Avatar billede ricki Nybegynder
21. juni 1999 - 21:59 #5
Jeg går ind for Fico's svar :-)

Ricki Runge :-)
Avatar billede bkp Nybegynder
21. juni 1999 - 22:36 #6
Jeg synes at eksperten er blevet meget stille på det sidste, er det på grund af ferien eller hvad???
Avatar billede jumper Nybegynder
22. juni 1999 - 02:50 #7
Kig ind på www.larholm.dk/thor/javascript

Der ligger links til gode tutorials, hvor du kan lære Javascript. Desuden kan du også downloade disse tutorials direkte fra hjemmesiden, og slipper dermed for at læse dem online.

Med disse tutorials kan du lære alt fra begynder-Javascript til avanceret Dynamisk HTML og Javascript animationer.

/Thor
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
22. juni 1999 - 08:42 #8
www.hotwired-webmonkey.com (eller noget i den stil, pæne guides til Java, JavsScript, HTML, DHTML osv.)
Avatar billede power Nybegynder
22. juni 1999 - 11:23 #9
http://www.larholm.dk/thor/javascript/

Her kan man hente ALT ?? KANON GOD..

Fedt at alle er så hjælpsomme...

Tak

MVH HANSEN
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juni 1999 - 12:01 #10
han skulle fandme også have 80 point for at uploade dem i sin tid *GG*
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. juli 1999 - 17:51 #11
duncker = dencker eller knyrr, denchrrrr, ding dong måske???
Avatar billede jumper Nybegynder
05. juli 1999 - 18:01 #12
cyberesben, du har ret ;)

Der kommer også et par ekstra tutorials på siden inden længe.

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 04:23 #13
fedt