Avatar billede jones_net Nybegynder
25. april 2002 - 09:08 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Brænde flere CD på samme tid

Hejsa

Ind imellem har jeg brug for at brænde op til 60 CD'er med det samme indhold - enten fra en original CD eller fra HD.

Er det ikke muligt på en eller anden måde at smide 2-3 brændere i en alm. maskine, og så sætte f.eks. Nero til at brænde til alle på samme tid?
Eller kender I et lille program, som kan klare tricket?

Er det problemer med at få nok data fra en IDE33 HD til 3 brændere der brænder med f.eks. 16x eller 24x? Det løses vel bare med BurnProof!?!

Også gerne egne erfaringer:-)

/J
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. april 2002 - 09:17 #1
sorry, men det her kan da kun være ulovligt... kan det ikke?!
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
25. april 2002 - 09:18 #2
nope, metal, det er jo CD-ROM'er fra.....say.....Alt Om Data og lign. jones_net ønsker at brænde!
Avatar billede jones_net Nybegynder
25. april 2002 - 09:19 #3
jo, det er fordi jeg sidder og laver CD'er med videokurser på, så underviserne slipper for at holde så mange forelæsninger, og det bliver lettere at være fuldtidsansat i et firma, og studere ved siden af...

Tænkte ikke lige på, at det kunne lyde lidt skummelt;-)

/J
Avatar billede delwin Nybegynder
25. april 2002 - 09:19 #4
og 60 kopier.. det kunne være billeder af ens produkter der skulle sendes ud til forskellige kunder.. kender flere firmaer der gør det på den måde.. og det er fuldt lovligt.. :-)
Avatar billede jones_net Nybegynder
25. april 2002 - 09:20 #5
Ophavsret og alt muligt andet tilhører os selv, da vi selv har filmet, underviserne arbejder på stedet, osv...

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
25. april 2002 - 09:21 #6
metal_hansen>> Fair nok du spørger - jeg er selv imod ulovligt materiale på E:-)

/J
Avatar billede klatten Nybegynder
25. april 2002 - 09:22 #7
Hvad er det, der er ulovligt?

Jo, BurnProof vil da løse problemet, men det vil også tage lang tid at brænde samtidig på 3 brændere fra en IDE33. Vil gætte på, at du max kommer til at brænde med 4x hastighed.

Har ikke selv erfaringer med det, men jeg mener da at der er brændeprogrammer, der kan klare det. Evt også Nero.
Avatar billede jones_net Nybegynder
25. april 2002 - 09:24 #8
Hvad så hvis man gør det med en IDE100, så er outputtet fra HD vbel snart stort nok, til at føde 2-3 brændere!?!?

Det er lige det der med hastighederne jeg ikke lige kan få til at passe sammen i mit hoved...

/J
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
25. april 2002 - 09:25 #9
Jeg tror også din computer vil ha problemer med at trække det, jeg ved min egen helst ikke skal lave andet når jeg brænder på fuldhammer (x24)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. april 2002 - 09:26 #10
jaja, godt ord igen - jeg _spørger_ jo også kun om det er ulovligt! Her tænkte jeg mere på antallet af skiver... men ok - det er lovligt :0))
Avatar billede hub Nybegynder
25. april 2002 - 09:27 #11
Avatar billede jones_net Nybegynder
25. april 2002 - 09:35 #12
Hvis en HD kan smide 40MB/s ud på IDE66, så skulle den vel ikke have problemer med at føde f.eks. 3 brændere (x24), som skal bruge 3,6MB/s. Eller er der så meget overhead, at det går i ged?

hub>> Jeg har søgt efter alt (troede jeg), men fedt link - der var programmet:-) Læg lige et svar, så skal du nok få din del af point:-)

/J
Avatar billede hub Nybegynder
25. april 2002 - 09:36 #13
Takker :-)
Avatar billede jones_net Nybegynder
25. april 2002 - 09:47 #14
hmmm, er der ikke lige een, der kan klare det med hastighederne?

/J
Avatar billede rene4700 Nybegynder
25. april 2002 - 13:22 #15
jeg tror det eneste du kan gøre at bruge en cd kopierings maskine hvis det er så et brænderi du har gang i !!!!
Avatar billede niklaj Nybegynder
25. april 2002 - 14:17 #16
En IDE 33 må da være nok da det er samme data han skal brænde til alle cd'erne og derfor kun behøver at sende dem en gang. Ikke noget jeg ved men, sådan kunne jeg godt forestille mig det er.
Avatar billede jones_net Nybegynder
25. april 2002 - 14:33 #17
rene4700>> Ikke en mulighed - det er temmeligt dyrt!!

Hvad er max MB/s på Ide kablerne... Det må jo være det, som bestemmer hastighederne...

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
29. april 2002 - 13:34 #18
Well hub, du var den eneste der hjalp, så du fåe det hele:-)

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
29. april 2002 - 13:36 #19
Argh!!! Jeg store klaphat!!
Det gik sq lige hurtigt nok... Hub, læg lige et svar igen:-)

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
29. april 2002 - 13:37 #20
Argh!!! Jeg store klaphat!!
Det gik sq lige hurtigt nok... Hub, læg lige et svar igen:-)

/J
Avatar billede hub Nybegynder
29. april 2002 - 15:10 #21
Takker igen :-)
Avatar billede jones_net Nybegynder
29. april 2002 - 15:24 #22
Så skulle den være dér:-)

/J