Avatar billede chrillere Nybegynder
25. april 2002 - 08:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

KOMPLET guide i installation af MySQL & PHP på Apache 2.0.35

Jeg skal bruge en KOMPLET guide i installation af PHP 4.2.0 og MySQL 3.23 på Apache 2.0.35.

Guiden skal være for absolut newbiere, og skal gå i detaljer.

Hcis det kan hjælpe må guiden gerne være noget lig med guiden på webcafe.dk.

Husk at det skal være de ovenstående versioner der skal være guides til, eller det skal virke ligeså.

På forhånd tak.
Avatar billede elkrog Nybegynder
25. april 2002 - 08:33 #2
Sorry så ikke lige du selv nævnte webcafe
Avatar billede chrillere Nybegynder
25. april 2002 - 12:02 #3
dur den også til apache 2.0.35 og PHP 4.2.0 ?
Avatar billede elkrog Nybegynder
25. april 2002 - 12:22 #4
Det ved jeg faktisk ikke
Avatar billede chrillere Nybegynder
25. april 2002 - 12:57 #5
please en eller anden hjælp mig!!!
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2002 - 22:58 #6
php_manual_en.html og php_manual_en.chm kan hentes her http://www.php.net/docs.php

De er til ver. php-4.1.1-Win32.zip jeg ved ikke om de er nogen nyere.

~ibtage~
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. april 2002 - 12:04 #7
Prøv og kikke på http://www.sslug.dk/linuxbog i boger "linux - friheden til at ...." der er manualer til php og mysql også, jeg husker ikke lige hvilken af dem

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede webserver Nybegynder
28. april 2002 - 11:58 #8
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2002 - 17:02 #9
>chrillere> please en eller anden hjælp mig!!!

Hvorfor hastede det så meget, er du gået QRT ?

~ibtage~
Avatar billede chrillere Nybegynder
27. maj 2002 - 20:40 #10
ja jeg skulle have brugt det for noget tid siden til en opgave...jeg trækker spørgsmålet tilbage da ingen af svarene er til de versioner jeg bad om...jeg kan heller ikke selv finde nogen, men jeg leder