Avatar billede darthmaul Nybegynder
30. juni 2000 - 17:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sports-billeder

Er der nogle der kender en fed side hvor man kan finde sports-billeder

(ligesom på nikefootball.com)
Avatar billede theartist Nybegynder
30. juni 2000 - 17:57 #1
http://www.corbis.com her kan du finde billeder om stort set alt, inkl. sport...
Avatar billede prodic Mester
01. juli 2000 - 15:15 #2
hehe du finder ikke de billeder som er på NikeFootball på corbis. Dem ligger han selv inde med..han er lidt for funky.

Prøv også at søge på http://www.photodisc.com/am/default.asp - ligeså god som Corbis i mine øjne.
Avatar billede chopindk Nybegynder
05. juli 2000 - 22:35 #3
Finde billeder,DÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, husk at det man "finder" er der sikkert nogen der EJER !!! (lav dine billeder selv,,,),,,ellers er der jo goee gamle www.webshots.com  men billederne der er godt slidt !
Avatar billede darthmaul Nybegynder
05. juli 2000 - 22:45 #4
Skal jeg gå ud og tag nogle billeder eller hvad??
Avatar billede chopindk Nybegynder
06. juli 2000 - 14:00 #5
Tjoo med mindre du er en "ørn" til at tegne, så er det vel bare med at komme igang med "kodak-klik-klak" ;-))