Avatar billede swiffer Nybegynder
30. juni 2000 - 15:43 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

-- SMS IGEN --

Jeg har tænkt mig at lave en service, hvor mine brugere kan få en gratis Sms sender til deres hjemmeside (som de har gjort her: http://www.jdsoft.dk/ny.asp )
Billigst (meget gerne gratis da jeg ikke er rig -)

Mvh
.:~SWIFFER~:.
Avatar billede sa Nybegynder
30. juni 2000 - 15:51 #1
Jeg vil gerne udforme det for de 400 point, hvis det var det, du havde i tankerne...
Avatar billede pacroonold Nybegynder
30. juni 2000 - 15:52 #2
Det var det :)
Avatar billede sa Nybegynder
30. juni 2000 - 15:54 #3
ok - du er velkommen til at kontakte mig på web@hej-sa.dk med de nærmere ønsker / specifikationer o.l.
Avatar billede swiffer Nybegynder
30. juni 2000 - 15:54 #4
Ups min vens navn igen
men det var det altså...

.:~SWIFFER~:.
Avatar billede naesager Nybegynder
30. juni 2000 - 16:18 #5
Swiffer> jeg er ved at lave en til mysms.dk  en med telefonbog den kan du få for de 400 den er færdig om 3 dage er dui frisk?
Avatar billede sa Nybegynder
30. juni 2000 - 16:32 #6
Det er selvfølgelig lettere end at lave en fra bunden. - Det er du meget velkommen til.
Avatar billede sa Nybegynder
30. juni 2000 - 16:45 #7
=> Swiffer

Det er vel lettere at bruge / evt. tilpasse en, der allerede eksisterer. Jeg kan evt. senere hjælpe med at lave selve e-mail funktionen m.v., hvis du er interesseret.
Avatar billede pacroonold Nybegynder
30. juni 2000 - 16:53 #8
Man kan vel bare downloade en smssender fra http://www.asp.dk det er nemt nok... problemet er bare Emailfunktionen det kan jeg ikke finde ud af

.:~SWIFFER~:.
Avatar billede swiffer Nybegynder
30. juni 2000 - 16:54 #9
HVORFOR VIL DEN IKKE GEMME MIT NAVN?
Avatar billede sa Nybegynder
30. juni 2000 - 16:55 #10
ok - i så fald vil jeg foreslå, at du selv finder en sms-sender og sætter op. - herefter skal jeg gerne lave selve mail-funktionen, men det kræver som sagt, at sms-senderen allerede fungerer, så vi ved hvilke indstilliger m.v., der skal være i den kode, der sendes ud til brugerne.
Avatar billede swiffer Nybegynder
30. juni 2000 - 16:58 #11
Det har jeg allerede her:

http://www.mote.dk/motechat/enter/mail/sms.asp

.:~SWIFFER~:.
Avatar billede sa Nybegynder
30. juni 2000 - 17:04 #12
ok - jeg kunne bare ikke lige finde den på forsiden..
Avatar billede sa Nybegynder
30. juni 2000 - 17:05 #13
Dvs. at det "eneste", du skal bruge er et script, der kan generere den html-kode, som andre brugere kan sætte ind på deres side?
Avatar billede swiffer Nybegynder
30. juni 2000 - 17:08 #14
og sende koden til brugerens email - Ja
Avatar billede sa Nybegynder
30. juni 2000 - 17:10 #15
ok - det går jeg igang med at kigge på i weekenden. Du skal lige sende scriptet til sms.asp, så jeg kan se den.

Jeg går ud fra, at du selv sætter det korrekte design på, hvis jeg laver scriptet, så det fungerer. - Ellers må du lige sige til.
Avatar billede swiffer Nybegynder
30. juni 2000 - 17:23 #16
OK
Avatar billede sa Nybegynder
06. juli 2000 - 02:20 #17
Hvis nogle skulle være interesserede i en kopi af det, vi nåede frem til, er de velkomne til at skrive en mail på web@hej-sa.dk