Avatar billede acp Nybegynder
24. april 2002 - 11:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HP-UX Skærm Problem

Hej

Jeg har en gammel HP-UX C110 9000 Serie, Den er lige blevet flyttet, og nu er den sat til en Dell 17" Skærm, men der kommer ingen signal til den, jeg har lige haft 3 Stks HP 21" Skærme på den, og der kommer hellere ingen signal til dem... Nogle der har en god ide ?

Anders
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
24. april 2002 - 11:38 #1
hmmm tog du skærmen fra før computeren var slukket? der er nogen skærm/skærmkort der ikke kan lide!! prøv at tag skærmkortet ud og lugt til det! og skift port vis det er et PCI kort!
Avatar billede acp Nybegynder
24. april 2002 - 12:26 #2
Jeg lavede en pænt nedlukning "shutdown -r now" derefter pillede jeg det hele fra, jeg har lige haft 2 andre HP Skærme sat til...samme resultat...'

Anders
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
24. april 2002 - 12:42 #3
har haft det problem nå jeg tænder min computer på skolen! at den ikke sender noget billede til skærmen før jeg har restartet den på reset knappen på skærmen! men det lyder ikke helt som det samme problem men prøv det afligevelet?!

hvad for et grafikkort har du? er det indbygget i computeren eller..?
Avatar billede acp Nybegynder
24. april 2002 - 13:46 #4
Special HP-UX Skærmkort, som sidder i en special Bus... ellers havde jeg også bare skiftet den, jeg har fejlmeldt maskinen til HP og der kommer en Tekniker inden for de næste 3 timer :)

Tak for hjælpen
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
24. april 2002 - 14:34 #5
det var så lidt!!
hvar skal du bruge den server til? data DNS DHCP`??
Avatar billede acp Nybegynder
28. april 2002 - 16:24 #6
Det er min arbejdsplads.... Jeg jeg ikke finde ud af Windows :)... Jeg bruger den i forbindelse med mit arbejde som Netværksadministrator, Jeg synes at jeg har et bedre overblik via en Unix Maskine.. Får heldigvis snart en ny HP-UX Workstation :) denne er for gammel... det er en 133 Mhz med kun 32 MBRAM og 600 Mb HDD

Den nye bliver en 766 Mhz med 512 RAM og 2 X 73,2 Diske..
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
29. april 2002 - 10:03 #7
det lyder også som en bedre maskine jeg har selv en P4 1.6 (478) med 40GB HD og 256MB RAM på midt arbejde.
jeg er så kun Datafagtekniker.
Avatar billede larp_ Nybegynder
02. juni 2004 - 10:32 #8
Jeg fik et par HP workstations engang, en 80MHz og en 60MHz, kan ikke huske hvad de hedder. Men der skulle en skærm til der kan klare en meget hør opløsning og helst sync-to-green ellers får man et grønt skærm billede :) jeg bruger en af dem som DHCP server når jeg tager til lan med PARISC Linux, det tog ca 30 minutter at kompilere DHCPD med den :) men den kører skide godt.
Avatar billede acp Nybegynder
22. juli 2004 - 12:23 #9
Lukkes.... Fik HP Tekniker til at skifte Skærmkort og Motherboard.