Avatar billede the_q Nybegynder
24. april 2002 - 09:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

RAS - Dial back

Jeg har sat en bærbar op med XP og må sige at det spiller bare kanont pånær når brugeren skal koble sig på hjemmefra. Brugeren har en ISDN linie og et Lasat Speed II modem og kan fint kalde op og koble sig på vores RAS server.

Men hvis brugeren vil lave Dial back kobler han fint på og bliver godkendt, men når han så siger ok til Dial Back bliver der ikke skabt forbindelse igen. I event logen på RAS serveren (NT 4.0) kan jeg se følgende:

Event ID: 20077
An error occured in the Point to Point Protocol module on port ISDN3.  The PPP negotiation is not converging.

Nogen der kan hjælpe
Avatar billede jakeman Nybegynder
24. april 2002 - 09:47 #1
Har du sat serveren op til dialback?
Avatar billede the_q Nybegynder
24. april 2002 - 09:50 #2
Jeps, det virker fint Win2000 (alle andre maskiner er Win2000)
Avatar billede makse Nybegynder
24. april 2002 - 17:52 #3
Avatar billede makse Nybegynder
12. maj 2002 - 08:08 #4
?
Avatar billede the_q Nybegynder
17. maj 2002 - 13:58 #5
Ups, havde sgu helt glemt den.

Nå, det viste sig at det åbenbart er Lasat Speed II modemer der har et problem. Jeg prøvede det af med et "gammelt" Eicon Diva modem og så virkede det fint. Har haft kontakt til Lasat (nu Eicon) og de lovede at vende tilbage.