Avatar billede hjml Nybegynder
24. april 2002 - 09:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

"subdomain"....

Hejsa med je Eksperter :o)..

Jeg vil lige spørge hvor man kan få et gansgke enkelt subdomain, noget ala friserverplads, altså hvor der er php og MySQL og er noget mere stailt end FSP ?...og det er nok med 10 MB da jeg bare skal ha en lille site op hvor der er Tagwall/ Gæstebog (kald det hvad i vil), og lidt nogle personlig ting...

Nogen som kan hjælpe ?

/hjml
Avatar billede startfirma Nybegynder
24. april 2002 - 09:12 #1
www.jaha.dk

ditnavn.jaha.dk

php og MySQL.

Jeg bruger dem selv til et mindre projekt. Du må have op til 40 MB, og jeg synes det har kørt over alt forventning taget betragtning af at det er gratis.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede blackbyte Nybegynder
24. april 2002 - 09:13 #2
Prøv www.host.sk - deres oppetider er vist nok ok...
Avatar billede startfirma Nybegynder
24. april 2002 - 09:14 #3
http://www.internetplads.dk/soeg.asp

Her kan du søge efter gratis hoteller :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede hjml Nybegynder
24. april 2002 - 09:17 #4
Blackbyte> LOL...
Avatar billede hjml Nybegynder
24. april 2002 - 09:18 #5
AAaah!...
Blackbyte> LOL...måske er deres oppetider on :o)..men kan ski ikke lige det der Jalla-sprog *G*

startfirma> Din første forslag ser emget fint...tror sku at du for lige nogle "lommepenge" :oP...eller hvad nu man skal kalde dem :o)
Avatar billede ulrich-54 Nybegynder
24. april 2002 - 09:20 #6
Avatar billede startfirma Nybegynder
24. april 2002 - 09:21 #7
DON'T ever use freepaq. Det er det langsomste jeg nogensinde har set, og JA jeg har selv prøvet det :)

Tak for point

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
24. april 2002 - 09:22 #8
Og så er der reklamer på dit site - det er der fx ikke med jaha.dk
Avatar billede hjml Nybegynder
24. april 2002 - 09:22 #9
Hmm æv..synes alle de subdomains jeg vil ha er taget hos jaha *G*
Avatar billede blackbyte Nybegynder
24. april 2002 - 09:28 #10
Hvad fanden... Når man lever i undergrunden, færdes man de mærkeligste steder... Og tænk; det tog mig kun 1½ time at finde ud af hvordan jeg oprettede mig.. :)
Avatar billede itfree1 Nybegynder
24. april 2002 - 22:33 #11
kig her www.secnet.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
24. april 2002 - 22:36 #12
itfree1>

Jeg synes der er ved at danne sig et mønster :D

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=itfree1&option=23
Avatar billede hjml Nybegynder
11. maj 2002 - 15:41 #13
Startfirma > LOL...hvis du tror det er mig så kan du godt tro om igen *GG*...