Avatar billede dr.truti Nybegynder
23. april 2002 - 19:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mandrake <= Stabilitet, Hastighed.

Hej!

Jeg har bruget Mandrake Linux i lang tid og føler selv jeg ikke er komplet newbie mere... Men Jeg har været 3 geninstallationer igennem da Mandrake ikke tåler at man lukker systemet ned under BOOT eller DeBOOT! Dette er et stort problem efter min mening da jeg derfor ikke nære så super meget Tillid til det... Ellers har jeg FreeBSD hvad jeg selv føler er ret svært... Men det jeg ville spørge om i dette spørgsmål er om hvilket System der er lidt mere hårdfør og lige hurtigere end Mandrake er (At selve systemet køre). (I Behøver ikke forklare hvordan jeg tweaker os'et TAK!).

Jeg har tænkt på Slackware, SuSe, Turbo Linux, (Jeg gidder ikke rødhætte igen... Dette er et princip).

Håber der er nogle der har erfaringer med forskellige systemer der gidder svare her :-)

Truti
Avatar billede sputnik.dk Nybegynder
23. april 2002 - 19:47 #1
dette gælder alle linux'er. Man slukker IKKE!!!!! en linux under boot, hverken den ene eller den anden. Det gør man heller ikke med Winbløw$
Avatar billede sjoko Nybegynder
23. april 2002 - 19:51 #2
En anden distro kunne værre gentoo eller debian.

Hvad bruger du den til???
Avatar billede dr.truti Nybegynder
23. april 2002 - 22:18 #3
sputnik.dk > jeg ved selvfølge lig at man ikke bare slukker sin PC men da jeg havde Mandrake havde jeg problemer med eth1 og det gjorde at DeBOOT'en gik ned.... Derfor var jeg nød til at slukke... Da jeg havde gjordt det 5 gange var systemet så langsomt at en 3.11 med et cpp prog der hænger ville gøre underværker......

sjoko > Jeg bruger den til programmering i c/c++, skriver nogle ting til skolen, og bruger den ellers normalt.

Truti
Avatar billede dr.truti Nybegynder
29. maj 2002 - 14:34 #4
Dette har ikke løst mit problem......

Svar!