Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
23. april 2002 - 18:47 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

C-Strike: CS1003.exe

Hej
Jeg har lånt en fil, der hedder cs1003.exe, men jeg har fået at vide at det er reatil versionen af Counter-Strike, men når jeg åbner den får jeg at vide at det er en update (1.0.0.3 Update).

Kan jeg ikke bruge filen uden HalfLife, eller skal jeg bare have CS 1.3 installeret også??

Mvh,
MAthias
Avatar billede sjoko Nybegynder
23. april 2002 - 18:49 #1
Du SKAL have half-life dor at køre CS, da CS bare er en udvidelse af Half-life
Avatar billede darkside Nybegynder
23. april 2002 - 18:51 #2
sjoko, der findes altså oxo en standalone version af Counter-Strike..

Den fil du har det er til StandAlone Versionen af Counter-Strike..den kræver ikke halflife, men den kræver en retail version af CS :)
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
23. april 2002 - 18:51 #3
Ja, men jeg vil vide om den fil jeg har er "Retail-versionen" *som ikke behøber Half Life* - jeg har nemlig fået at vide at de hedder 1.0.0.x i stedet for 1.x

- Tror i jeg skal downloade CS 1.3 for at få det til at virke?
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
23. april 2002 - 18:52 #4
Er det så bare en opgradering af Retail versionen jeg har?
Avatar billede darkside Nybegynder
23. april 2002 - 18:53 #5
Hvis du har Counter-Strike med HalfLife så skal du bruge en anden fil, hvis du bare har retail versionen af CS(Den købt en en butik) så kan du bruge den fil du har der.
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
23. april 2002 - 18:53 #6
til at opgradere?
Avatar billede darkside Nybegynder
23. april 2002 - 18:53 #7
mariegaard2, Yes.
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
23. april 2002 - 18:54 #8
tak
Avatar billede darkside Nybegynder
23. april 2002 - 18:55 #9
mariegaard2, Hvis du vil spille CS, så skal du enten have Half-Life og hente CS 1.3 eller så skal du ha CS Retail
Avatar billede initializing Nybegynder
23. april 2002 - 21:07 #10
Smut ud og køb Half-Life for et par hundrede kr. og derefetr hent CS fra www.counter-strike.net
HUSK at opdatere Half-Life til 1.1.0.8.

-Martin
Avatar billede christoballito Nybegynder
23. april 2002 - 22:25 #11
enten henter du retail vesionen på en eller anden net side, Eller køb dog HL det koster ingen penge mere og det er det hele værd.
:)CBL:)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. april 2002 - 10:44 #12
christoballito: "enten henter du retail vesionen på en eller anden net side" opfordring til download af warez er ikke lovligt.
Avatar billede creeker Nybegynder
25. april 2002 - 13:25 #13
invisibleman - retail versionen er ikke Warez download. Den kan hentes på stort set samtlige officielle CS sites, og er fuldt lovlig!

P.S. drop da 1.3 og hent 1.4