Avatar billede ulrik22 Nybegynder
23. april 2002 - 16:24 Der er 8 kommentarer

UNIX eller NT til mit website?

Jeg er ved at registere mit website hos speednames, deres speedhotel 2 til ca USD15 per mdr.
Hvilken en af de 2 muligheder skal jeg vælge?
Jeg bruger frontpage til at lave sitet, og laver den hjemme fra min egen PC.
MVH
Avatar billede makie Nybegynder
23. april 2002 - 16:27 #1
vælg unix , det vil gi dig flere muligheder..
Avatar billede ulrik22 Nybegynder
23. april 2002 - 16:28 #2
jeg skal gerne have mulighed for at kunder kan sende ordre fra min form.
Avatar billede ulrik22 Nybegynder
23. april 2002 - 16:28 #3
hvad er forskellen og hvilke flere muligheder?
Avatar billede zatter Nybegynder
23. april 2002 - 16:28 #4
Unix
Avatar billede zatter Nybegynder
23. april 2002 - 16:30 #5
Jeg kan ikke uddybe men kender mange som bruger unix som er Meget tilfredse med det!!!
NT er også god men jeg ville selv vælge unix!
Avatar billede ulrik22 Nybegynder
23. april 2002 - 16:31 #6
Som jeg kan se er der flere muligheder fra frontpage i NT?
http://speednames.com/hosting/chooseProduct.asp

Unix specifc features
- PHP enabled
- Predefined CGI script

NT specifc features
- FTP or Frontpage access
- Predefined CGI scripts
Avatar billede -sofus- Nybegynder
23. april 2002 - 16:57 #7
Det er nok den evige disktution. Om man skal vælge Windows eller unix, php eller asp. Jeg vil helt klart anbefale ASP og windows, da jeg synes det er det nemmeste at arbejde med, og hvis du er vant til at arbejde med frontpage og andre windows programmer, er det utrolig let at komme i gang med.
Avatar billede vesterstrand Nybegynder
24. april 2002 - 08:35 #8
Der er noget rigtigt i det, sofus er inde på. Du er vant til FP og MS, derfor kan du komme hurtigt i gang.

Men du skal på sigt finde dig i at lære kode: HTML DHTML CSS JavaScript PHP osv, for på et tidspunkt vil du ønske at lave ting, som er for knoklede at bruge FP til

God fornøjelse
:-)