Avatar billede td Nybegynder
29. juni 2000 - 18:27 Der er 1 kommentar og
5 løsninger

He-Computers

Hvad synes i om denne e-business solution???

http://www.he-computers.dk
Avatar billede speedy Nybegynder
29. juni 2000 - 19:23 #1
Meget pæn side. Men det ville være meget godt, hvis du lavede en mouseover-funktion, der putter farver på de fire store billeder øverst, når musen er over.

/SpEeDy
Avatar billede snowball Novice
29. juni 2000 - 19:55 #2
Godt og stilrent design der loader hurtigt. Dog ville jeg lave det så man samme sted som man klikker Køb, kan vælge antallet af den vare man vil købe!

Som speedy også si'r, så ville det se godt ud hvis skriften/billedet øverst, skiftede til f.eks. helt hvid skrift !

Snowball
Avatar billede dannyqul Nybegynder
29. juni 2000 - 23:10 #3
Det er et meget pænt og hurtigt design jeg sys blot at den telefon du har sat under ikke passer så godt ind sammen med de andre iconer du kunne f.eks indsætte et @ istedet.
Jeg sys også at du skulle lave den indkøbs kurv ude i siden lidt mindere og så lave en hel side for sig hvor man har en lidt støre oversigt, og hvor man kan slette en ting istedet for at tømme hele kurven fordi man har lavet et fejl køb.

Karakter 8@13
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2000 - 10:47 #4
Design: Forvirende FrontPage, man mister overblikket lige i Starten. Er der ikke for meget på forsiden?
Navigation: Virkelig kvik.
Indhold: Mange spændende ting, men hvor er software og nethartware

Det er syn, at der kommer scroll på reklamebanner frames for neden på skærmen.

Karakter: 9 @ 13
Avatar billede denboj Nybegynder
30. juni 2000 - 17:44 #5
Hejsa, jeg ser siden i 800 gange 600 og det er ikke godt. Jeg får både tværgående og nedadgående scrollbar på banneret. og en opadgående på den midterste ramme. Det gør altså at siden kommer til at se meget fragmenteret ud.

Jeg prøvede lige at teste om jeg synes jeg fik nok info om de forskellige varer.

Digital kamera: Ingen oplysninger på siden - de tre nederste havde døde links og HP kameraet førte til HP´s hovedside - Kan du ikke skrive hvad de forskellige kammeraer har af opløsning o.s.v. på siden ?

Prosessorne er stillet rodet op hvor du har blandet k6-2 med athlon o.s.v - Det virker også som om du mangler de nyeste modeller samt at prisen er en smule høj.

Lydkort: hvorfor har du ikke live player 1024 ?

Kabinetter - Igen døde links til producenter og mangler der ikke også nogle oplysninger om ATX o.s.v. og først nu opdagede jeg at man kunne se mere info omkring varene hvis man trykkede info :-) Dette skulle måske tydeliggøres

Harddiske: Hvorfor skal jeg ind på den nyligt opdagede info side for at få at vide om der er ATA66 - 7200 rpm o.s.v.

bundkort: hvilke prosessor hastigheder understøtter de o.s.v.

Generelt mangler der jo billeder på alle varerne og jeg vil sige få noget mere information ud på en lettere tilgængelig måde. Det kunne være rigtigt fedt hvis der var mulighed for en kombatibilitets test, hvis man f.eks. ville købe bundkort og prosessor. Jeg synes at de fire billeder du har under nyheder, info o.s.v ligner noget du har hentet i et eller andet tilfældigt multimedie katalog. Jeg kan lige slutte med at sige at jeg her inden for den sidste uge har været igang med at købe ny computer over nettet - Og jeg har tænkt meget over troværdighed. Og jeg blev enig med mig selv om at jeg simpelthen ikke turde købe noget et sted fra hvis siden ikke virkede troværdig. Det synes jeg ikke din gør endnu. Den er selvfølgelig også kun halvfærdig. Men jeg mener at hvis du virkelig laver en bundsolid helstøbt side. Så har du også kunder. Men jeg tror at det bliver svært med det nuværende udseende. Prøv at checke http://www.zitech.dk og http://www.datacentrum.dk ud Det fede ved zitech er at de har færdigbyggede computere til at stå og det fede ved datacentrum er at man kan bygge sin egen på siden. Desværre har datacentrum nogle dele de tvinger kunden til at tage med. Så prøv at tænk i at der efterhånden er mange der skal ud for at opgradere deres cpu, men at de allerede har cd-drev disk-drev o.s.v

Karakter 5@13 (du får ikke mere sålænge siden ikke er færdig)

Avatar billede td Nybegynder
03. juli 2000 - 17:02 #6
Her er lige at par svar:

Det med at der kommer scroolbars på banneret ved en opløsning på 800*600, er noget der arbejdes på. For det burde der altså ikke komme.

At der mangler billeder til alle varer, er fordi at denne side er en ombygning af en gammel, databasen er derfor den gamle. På den gamle side var der ikke billeder, så disse skal først findes og uploades til varene, derfor er de der ikke.

Vi vil prøve at holde os fra det med mouseover effekter på de store billeder, da siden skal være så hurtig som muligt. Den ville blive mere tung hvis denne effekt skulle tages i brug.

At man ikke kan slette en enkelt vare.
Er fordi, at vores indkøbsvogn (script) ikke tillader det (endu). Det er noget der helt sikkert vil blive arbejdet på i fremtiden, men lige nu mener vi ikke at vi vil prioritere det så højt.

Manglende information.
Da jeg kun er web-master på siden, og kun står for programmering, har jeg ikke ansvaret for information om produkter.
Men jeg vil selvfølgelig opfordre de produktansvarlige om at give mere information.

Men alt i alt er der jo nogle mangler.
Og funktioner som produkt sammenligning og "Byg din egen computer" har vi ikke på nuværende tidspunkt recurser nok til at fremstille.
Dette skyldes at vi lige er startet og mangler ordrer (Her kommer du ind i billedet).

Jeg kan fortælle at vi i øjeblikket er igang med at udvikle administrator delen af siden færdig.
Og at der inden for det nærmeste stykke tid vil komme nye priser + billeder til produkterne.

Med venlig hilsen:
Thomas Dippel - Webmaster på he-computers.dk
td@vejen-net.dk eller webmaster@he-computers.dk