Avatar billede hyldgaard Nybegynder
23. april 2002 - 14:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan er licensreglerne ved sprogversion skrift

Hej
Er der nogen som ved om jeg har lov til at skrifte til en engelsk version af Windows 2000, når man har købt en maskine som er pre installeret med den danske version af Windows 2000.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. april 2002 - 14:15 #1
tjah - læs din dokumentation - men jo det har du vist! :0)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. april 2002 - 14:17 #2
det må du da godt da du jo har 2 orginale licenser et til W2k DK og en til W2K UK.. ;o)
Avatar billede trigger_happy Nybegynder
23. april 2002 - 14:18 #3
Srik en mail til Microshit, og spørg!! Men jeg mener ikke at der ska´l betales mere
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. april 2002 - 14:19 #4
du skal først afinstallere den danske, du får bare problemer med systemfiler med forskellige sprog.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. april 2002 - 14:20 #5
smider lige et svar
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. april 2002 - 16:07 #6
hyldegaard> Normalt må man ikke skifte de pre installeret sprog versioner ud med andre versioner - i hvert fald ikke på samme licens. Det er godt nok nogle år siden at jeg sidst har rodet med sådan noget, men det spurgte vi IBM om, da nogle af vores kunder ville have et andet sprog på deres styresystem.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. maj 2002 - 07:41 #7
lukketid?!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. juli 2002 - 01:38 #8
Jeg synes seriøst du skal lukke nogle af alle dine åbne spørgsmål før du spørger mere. Du har i dag 2130 point ude...

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=hyldgaard&option=22

/Nikolaj /co-admin