Avatar billede kragekjaer Praktikant
29. juni 2000 - 14:35 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan der siges om denne Flash-intro?

http://www.bergsoe2.dk/testsite/
Avatar billede lp Nybegynder
29. juni 2000 - 14:38 #1
......At den er set mange gange før......er den ikke snart debatteret nok?

desuden passer lyden OVERHOVEDET ikke idet at Beaten kører ALT for hurtigt!

/LP
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2000 - 15:05 #2
Hvad skal den nu forestille. Damen med benene. Den er for lang og der er for lidt indhold i. Hvad skal der så ske bagefter?
Avatar billede dannyqul Nybegynder
29. juni 2000 - 15:36 #3
Det er rigtigt hvad /LP siger beatet køre fot hurtigt. prøv med noget mere stemningsfyldt musik.
Det er en meget flot intro. men jeg kan ikke se hvad den hvide box opp i venstre hjørne skal bruges til.

D/-n!e|_
Avatar billede kragekjaer Praktikant
29. juni 2000 - 16:01 #4
Det er en intro, derfor så kort! Den hvide box er bare en knap, som jeg har sat ind til at skippe noget af filmen...mere til mig selv når jeg arbejder med den!
Avatar billede buzz Nybegynder
29. juni 2000 - 21:56 #5
Flas intro'er er yt.
/Buzz
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2000 - 10:49 #6
Hvad vil du så tilbyde i stedet buzz?
Avatar billede wriggler Nybegynder
30. juni 2000 - 14:30 #7
hvad ville i give den i karakterer? når en side som http://www.bodekaer.dk kun får 6?
Avatar billede denboj Nybegynder
30. juni 2000 - 17:52 #8
Der er nogle fede elementer ved den. Men også noget der giver kuldegydninger. Specielt lydskiftet der overhovedet ikke passer. Den blå overgang der pludselig kommer - og den klæge mørkeblå masse der kravler op i bunden af skærmen i slutningen  af introen. Jeg synes at flyveskevensen hvor damen flyver ud er vild fed og jeg synes at farveskiftet i logoet der kommer flyvende en er godt INDTIL DEN BLÅ OVERGANG (øv)
Avatar billede chopindk Nybegynder
02. juli 2000 - 00:58 #9
Som ny indenfor dette helvede af farver og lyd, er jeg til nu mere bruger end yder,,,,,og jeg havde nok klikket væk fra siden før "fruen" begyndte at flyve, da blev den nemlig fed !
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 01:53 #10
At den er tynd og at mousoverne er usynlige
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2000 - 10:14 #11
Der er vel valg forkert tekstfarve måske?
Avatar billede denboj Nybegynder
22. september 2000 - 01:40 #12
Den bliver sjovee og sjovere. Nu holder man fast i baggrunden med musen - *LOL* forøvrig er det vist efterhånden blevet nævnt 9.999.999.999.999.999.999.999.999.999.999.999.999.999.999 gange at lyden hakker i starten og det gør den og man lægger MEGET mærke til det. Faktisk RIGTIGT MEGET.
Avatar billede denboj Nybegynder
22. september 2000 - 13:04 #13
Jeg kan måske godt forstå at du afviser mit svar, men hvorfor ialverden lukker du ikke spørgmsålet og ser at få accepteret et eller andet ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Avatar billede denboj Nybegynder
22. september 2000 - 13:05 #14
For det kan sgu da umuligt være fordi du stadig ønsker at nogen kommenterer siden som den ser ud nu