Avatar billede zappo_medic Nybegynder
22. april 2002 - 23:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Een cookie til flere formål?

Jeg er i i færd med at udraddere frames fra vores hjemmeside. Tidligere havde vi forskellige cookies liggende på forskellige sider, hvilket ikke gav problemer da de fik forskelligt navn efter filen de blev oprettet i.
Nu har jeg erstattet frames med en index fil der benytter switch/case funktionen til at inklude de underliggende filer i stedet. Problemet er (vist nok) nu at de forskellige cookies nu får samme filnavn og derfor konflikter med hinanden. Helt konkret hat jeg een cookie som styrer brugernavn mm. og en cookie som holder styr på om man har afgivet stemme i en afstemning.
Hvordan kommer jeg uden om ovenstående problem. Kan jeg samle alle disse oplysninger i een stor cookie med flere variabler sådan som den førstnævnte allerede er det?

For en god ordensskyld får I lige den fejlmeddelelse som får mig til at tro at problemet er som ovenfor beskrevet:
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/STORE/BIOVALLEY/www.biovalley.dk/indexnew.php:71) in /home/STORE/BIOVALLEY/www.biovalley.dk/frontpage/index_front.php on line 26
Avatar billede thomashove Nybegynder
22. april 2002 - 23:59 #1
prøv at kigge på dette spm...

http://www.eksperten.dk/spm/15661
Avatar billede thomashove Nybegynder
23. april 2002 - 00:06 #2
problemet er ikke at dine cookies konflikter men at du laver noget HTML inden du siger setcookie
Avatar billede zappo_medic Nybegynder
23. april 2002 - 00:15 #3
meget smukt - det virkede tak.