Avatar billede hofman Nybegynder
29. juni 2000 - 12:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Navigation, gennemskuelighed, look og indhold til eftersyn

Hej alle!
Jeg trænger til nogle udefrakommende vurderinger af mit website: www.webdezign.dk.
Hvordan virker navigationen?
Er sitet overskueligt?
Hvad med det grafiske?
Er *indholdet* tilpas/interessant nok?

Kommentarer og konkrete forslag til forbedringer/ændringer ønskes!
Avatar billede prodic Mester
29. juni 2000 - 12:46 #1
Navigationen virker helt klart. Jeg kunne dog godt savne en eller anden form for menu, hvor man straks får et overblik over hvad hvilket punkt gemmer. Så slipper man for at kigge alle punkterne igennem.

Overskueligheden : Tjaaa, det har jeg vel svaret på.

Det grafiske er der vel ikke ret meget at pege fingre på. Bortset fra at der i mine øjne ikke rigtig er noget. Måske ville en ny link-farve være på sin plads. Men som sagt der er ikke det helt store, udover det jeg har nævnt tidligere.

Indholdet er fint nok, da det er meget specifikt og man finder nok kun din side hvis man søger efter noget meget specifikt. Men det er ikke en side hvor man skal forvente at finde de vilde guldkorn, men fint nok anyway!

6@13
Avatar billede denboj Nybegynder
29. juni 2000 - 12:53 #2
Avatar billede denboj Nybegynder
29. juni 2000 - 13:10 #3
hmm. ikke lige min smag :-)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
29. juni 2000 - 13:20 #4
Navigationen er nem, siden er nem overskuelig... Meget simpel og stilren... I like it......

Men oki... jeg ved ike helt... men der er bææ over de fire første linjer....... hvad skal de til for..???

-Anders
Avatar billede hofman Nybegynder
29. juni 2000 - 13:29 #5
a-torsten: Du har ret i de øverste linier. Jeg fjerner dem lige. Det er egentlig et levn fra tidligere tider...
Andre mere dybe kommentarer ønskes!
Avatar billede dannyqul Nybegynder
29. juni 2000 - 13:42 #6
Designet er ikke noget særligt.
Hvis du har tænkt dig at tjæne penge på det tror jeg at du skal lave dit design lidt om så det bliver lidt "sejere"
Navigationen er heller ikke særlig god. det er lidt uoverskueligt. det skal være sådan at men kan finde rundt på siden uden at læse at for meget.
Jeg håber ikke du har brugt at for lang tid på den side for det ligner lidt noget der er bikset sammen på 3 dage.

Karakter 7@13
Avatar billede martin100 Nybegynder
29. juni 2000 - 15:27 #7
jeg synes ikke du har brug for domænenavnet ...www.webdezign.dk
Avatar billede ulrikh Nybegynder
29. juni 2000 - 21:28 #8
Det ligner en side som er lavet udfra den danske web-guru Jacob Nielsens principper. Den er enkel og brugervenlig men designmæssigt også uden spændende/nye ideer og derfor også lidt kedelig.
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2000 - 11:04 #9
En Site, som virker overskuelig og er kvik i navigation. Et nyt design og en ny overskrift kunne være en idé:

Rundt om www.webdezign.dk og dets Skaber

Stille indholdet op omkring en Cirkel på Frontpage med nogle smarte iconer eller små image, som relatere til indholdet.

Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 01:56 #10
Siden blev ikke fundet
Avatar billede denboj Nybegynder
22. september 2000 - 01:40 #11
Siden blev ikke fundet
Den side, du søger efter, er fjernet, navnet er ændret, eller den er midlertidigt ikke-tilgængelig.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du sørge for, at adressen er stavet korrekt.

Åbn hjemmesiden www.webdezign.dk., og søg efter hyperlinks, der hopper til de ønskede oplysninger.
Klik på knappen  Tilbage for at prøve en anden hyperlink.
Klik på  Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.

HTTP 404 - Filen blev ikke fundet
Internet Explorer
Avatar billede a-torsten Nybegynder
03. oktober 2000 - 13:33 #12
Kan vi ikke lige få det her spørgsmål lukket....