Avatar billede www.dk Nybegynder
22. april 2002 - 21:21 Der er 21 kommentarer

Links

Jeg har et lille problem. Der er en der bruger mine links. Og han vil ikke slette det fra hans side! Da det er en download-side løber det ret hurtigt op for mig. Hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
22. april 2002 - 21:22 #1
Skaf nogle beviser og sagsøg ham ;)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
22. april 2002 - 21:23 #2
Feks. kopier af emails...Screenshots fra hans side hvor man ser linkene osv.... :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
22. april 2002 - 21:24 #3
hvad med bare at lave dine links om...
Avatar billede www.dk Nybegynder
22. april 2002 - 21:25 #4
Jeg gider ikke lige at lave 700 links om :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
22. april 2002 - 21:25 #5
nåh ok... det drejer sig om et par stykker kan jeg høre... =) så må du vist nok gøre som freefreelancer foreslår..
Avatar billede flash-man Nybegynder
22. april 2002 - 21:26 #6
må vi se siderne (altså din download side, og den anden side der bruger dine links...) ?
Avatar billede www.dk Nybegynder
22. april 2002 - 21:29 #7
Avatar billede darkside Nybegynder
22. april 2002 - 21:32 #8
Hm sjovt linkene til filerne på www.gamechok.dk, pjejerhen med et site der hedder bennyweb.dk, hvad har bennyweb.dk med din site at gøre?
Avatar billede darkside Nybegynder
22. april 2002 - 21:34 #9
Hm det ser ud som om at ham der har gamechok.dk linker sådan lidt ud over det hele..
Avatar billede www.dk Nybegynder
22. april 2002 - 21:35 #10
Se lidt nede på side fx keen.
Avatar billede flash-man Nybegynder
22. april 2002 - 21:35 #11
hm... det ser ud som om bennyweb.dk også er blevet brugt... Der findes ikke så meget andet at gøre end at tag nogen screenshots af det og skriv til en eller anden der har forstand på det.. =)
Avatar billede darkside Nybegynder
22. april 2002 - 21:37 #12
Lav nogen screnshots som de andre siger, og giv ham en frist på lidt tid, hvis han ikke fjerner de links så kontakt en advokat.
Avatar billede gryn Nybegynder
22. april 2002 - 21:39 #13
Er det overhovedet ulovligt???

Ikke fordi jeg går ind for den slags, men jeg tvivler på, at det er ulovligt.
Avatar billede www.dk Nybegynder
22. april 2002 - 21:42 #14
Hvordan kan det ikke være det? Han bruger jo mine links, som jeg betaler for.
Avatar billede darkside Nybegynder
22. april 2002 - 21:43 #15
Det er dybe links, er ikke sikker på de er helt lovlige, det bedste du kan gøre at at blokere så han ikke kan linke til filerne på din site..
Avatar billede gryn Nybegynder
22. april 2002 - 21:46 #16
Er spillene alle sammen nogle, som ligger på din server?
Avatar billede www.dk Nybegynder
22. april 2002 - 21:49 #17
Ja det er det. Dem hvor linket har noget med downloadspil.dk at gøre.
Avatar billede gryn Nybegynder
22. april 2002 - 21:52 #18
Så kan du f.eks flytte dem til et bibliotek, der hedder "gryn" og så skriver du vistnok
<base href="gryn/">
i toppen af siden
Avatar billede www.dk Nybegynder
22. april 2002 - 22:17 #19
Fik fat i hans nr. og ringede til ham. Og det er nu slettet.
Avatar billede darkside Nybegynder
22. april 2002 - 22:19 #20
Husk at lukke spm'et :)
Avatar billede www.dk Nybegynder
22. april 2002 - 22:37 #21
Ja ja skal jeg nok..Smid lige nogle svar!