Avatar billede jakobandersen Nybegynder
22. april 2002 - 14:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Exchange problemer med ledig/optaget tid

Jeg har fået et problem med vores exhchange, vi har aldrig før gjort brug af mødesystemet i stort omfang som vi gør nu og derfor er det kommet til en del undren over hvorfor man får fejlen:

"Exchange kan ikke opdatere informationer om optaget/ledig tid." når man ser på tidsplanen for et møde.

Det sjove er at dette tilsyneladende kun gælder for nogle brugere, andre kan man fint se hvornår de er optaget, og man kan på alle se folks kalender så
det er ikke fordi aftaler er "hemmelige".

Alle Outlook2000 klienter har slået publicer oplysninger om ledig/optaget tid til under kalenderindstillinger.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. april 2002 - 19:18 #1
I har selvfølgelig lagt den seneste service pack på serveren og de seneste opdateringer til Outlook?
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
23. april 2002 - 08:56 #2
Ja, og problemet er løst.

Det var fordi at de enkelte brugeres indstillinger stod til at der ikke var læseadgang selvom aftalerne blev publiceret.
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. april 2002 - 15:51 #3
Det vil sige at i stolede på at brugerne havde gjort som de fik afvide? Tsk tsk tsk.... :))