Avatar billede dallewingduck Nybegynder
22. april 2002 - 11:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hvordan får jeg mine drivere til at virke

jeg har et geforce 3 ti200 i min maskine, og da jeg lige har formateret min computer  og vil ligge driverne ind, får jeg problemer.
jeg har en cd hvor at driverne ligger på, men måske bliver jeg nød til at hente dem fra internettet, eventuelt hvor skal jeg hente dem ?.
hvis i ved hvad jeg skal gøre uden at gå på internetet vil jeg blive meget glad.
Avatar billede ib_14 Nybegynder
22. april 2002 - 11:23 #1
dit kort er enten et nvieda eller tnt eller andet det skal du først finde ud af så kan du gå ind på derres hjemmeside og hente driver jeg ved ikke om du ellers kan gøre noget
Avatar billede moebius Nybegynder
22. april 2002 - 11:23 #2
Hvorfor kan du ikke bruge dem der ligger på din cd?
Avatar billede nonick Nybegynder
22. april 2002 - 11:24 #3
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. april 2002 - 11:25 #4
Avatar billede boogeta Nybegynder
22. april 2002 - 11:25 #5
Måske du skulle uddybe hvilke problemer du får, når du forsøger at installere driverne.............

/Boogeta
Avatar billede moebius Nybegynder
22. april 2002 - 11:25 #6
ib-> Det hedder NVidia! Og TNT er en model gfxkort som NVidia har lavet!
www.nvidia.com
Du kan bruge den driver der er under ME!
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
22. april 2002 - 11:27 #7
mit kort er et nvidia
De drivere der er på min cd melder fejl: Rundll 32.
Den cd jeg har ligger alle driverne til det hele i computeren og til hvert styresystem.
Jeg lod mærke til at da jeg søgte på drivere kunne den kun bruge en XP driver, og det var sikkert også derfor at den meldte fejl.
Avatar billede moebius Nybegynder
22. april 2002 - 11:29 #8
Den RUNDLL32 fejl den kommer med er nok en fejl i ME. Det ville være klogt at installere 98 eller 2000/XP istedet!
Avatar billede moebius Nybegynder
22. april 2002 - 11:37 #9
Når du skal installerer drivere, lige meget til hvad, skal du ikke tænke over hvad windows siger om den.
Selvom windows siger at den muligvis ikke passer til hardwaren, men du ved at den passer, så skal du bare installerer den, for den vil med sikkerhed virke!!!
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
22. april 2002 - 12:18 #10
Jeg har nu fået mit grafikkort til at virke men jeg jeg kan ikke gå ind i egenskaber (højre klik på mus, egenskaber, instillinger) hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede Hans Frederik Novice
30. april 2002 - 21:39 #11
hvorfor henter du ikke bare de nyeste drivere fra www.nvidia.com???