Avatar billede ulrik22 Nybegynder
22. april 2002 - 10:05 Der er 13 kommentarer

Har problemer med at uploade min funktionaliteter

Jeg har lavet et website i frontpage, har købt mit domaine hos speednames og registeret det gratis som 'Homeserver' hos Opasia.
Jeg har følgende problemer:
1. Jeg kan ikke bruge  'publish to web' funktionen,
2. Jeg har lavet en form (ordre form), hvor jeg gerne skulle modtage en email hver gang der er en der indlægger en ordre, men for en 'Frontpage server Extension' fejl.

Jeg overvejer at købe et webhotel hos Speednames: deres Speedhotel 2 til $14,95 - vil det løse min problemer? Og i givet fald hvordan får jeg min form til at sende email korrekt.

MVH
Ulrik22
Avatar billede backside Nybegynder
22. april 2002 - 10:11 #1
Er der frontpage serverextensions på den server?
Avatar billede ulrik22 Nybegynder
22. april 2002 - 10:14 #2
Det tror jeg ikke der er...? Men det er der jo på Speednames: http://speednames.com/hosting/chooseProduct.asp
Men stadig kan jeg vel ikke få den til at sende til min email? Skal man ikke bruge PHP...?
PS jeg er også lidt i tvivl om, om jeg skal vælge Unix eller NT?? Jeg sidder der hjemme og lver den - hvorfor en skal jeg vælge?
Avatar billede backside Nybegynder
22. april 2002 - 10:18 #3
Du kan ikke få den til at virke uden at serveren understøtter frontpage.
Jeg vil heller ikke anbefale at bruge de funktioner i frontpage, de laver bare bøvl.
Der er mange andre muligheder for at sende mail alt efter hvad du programmere det i.
Avatar billede ulrik22 Nybegynder
22. april 2002 - 10:23 #4
Jeg bruge frontpage..til resten af siden, men hvad anbefaler du at jeg bruger til at lave formen?
Avatar billede backside Nybegynder
22. april 2002 - 10:26 #5
Der er vi nok ovre i noget som andre ved en del mere om end jeg gør.
Det skal jo nok være noget serverside af en art, og det vil jeg lade andre om at forklarer dig.
Jeg bruger selv frontpage, men Frontpage funktionerne holder jeg mig langt fra.
Avatar billede francke Nybegynder
22. april 2002 - 10:53 #6
backside> Du har da ikke lavet din egen side med FP!! :=)
Avatar billede backside Nybegynder
22. april 2002 - 10:55 #7
Jo da.
Avatar billede ulrik22 Nybegynder
22. april 2002 - 11:02 #8
Nogen forslag?
UNIX eller NT?
Hvordan laver jeg formen - så jeg kan modtage email ordre?
Avatar billede francke Nybegynder
22. april 2002 - 11:02 #9
Nå men det står der ikke i "vis kilde"!! :=)
Avatar billede backside Nybegynder
22. april 2002 - 11:05 #10
francke>> Nej da.  *G*
Avatar billede diabloii Nybegynder
30. april 2002 - 17:16 #11
hvis du bruger et pro. der hedder cuteftp så virker det for jeg bruger det selv prøv det. har du prøvet at bruge en special submit.
håber jeg kunne hjælpe
Avatar billede backside Nybegynder
30. april 2002 - 18:31 #12
diabloii>> Det har intet med det at gøre.
Cuteftp installere ikke Frontpage serverudvidelser på serveren.  ;)
Avatar billede francke Nybegynder
30. april 2002 - 18:51 #13
Du skal bruge nr.3 eller 5! De har 'Frontpage server Extension'