Avatar billede thomzen Nybegynder
22. april 2002 - 00:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fra CMD-Line Oprette brugere med Admin rettigheder?

Er det muligt fra CMD i Win2k at oprette en bruger eks ved navn "haps" med passwd: "sko" som har administrator rettigheder over maskinen?

I såfald, hvordan kan man gøre det?

-Fra linux er det jo ikke noget problem, eftersom det er tekstbaseret.. Men findes der mulighed for at gøre det på samme måde i windows?

Hvis der er en der har et svar, giver jeg selvf. flere points, end bare hvis der kommer et "Nej" :)
Avatar billede moltzen Nybegynder
22. april 2002 - 00:48 #1
Jada man skal bare bruge hjernen :D  .. svar nok ? .. affe :D
Avatar billede wiking Nybegynder
22. april 2002 - 01:10 #2
net user haps sko /add
net localgroup administrators haps /add
Nemt Nok. :P
Avatar billede thomzen Nybegynder
22. april 2002 - 01:13 #3
Wiking... Du får 60 for den... men jeg må lige skylde dig de 30.. ved ikke lige hvordan jeg får dem tilføjet her.. ;)
Avatar billede wiking Nybegynder
22. april 2002 - 01:16 #4
np. :P
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. april 2002 - 06:34 #5
thomzen> For at hæve antal point, skal du bare trykke på point tallet oppe i højre hjørne ved siden af dit navn. :)