Avatar billede zinex Nybegynder
28. juni 2000 - 16:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Chatroom

Jeg skal have lavet et Chatroom! Findens der et stabil standard program som man kan købe? Eller kender i nogen som kan lave et Chatroom?
Avatar billede zinex Nybegynder
28. juni 2000 - 16:46 #1
Ps.: Det skal være muligt for en redaktør at kunne redigere (sortere) de indkomnen indlæg
Avatar billede sa Nybegynder
28. juni 2000 - 16:53 #2
Hvis du ikke finder nogen færdig løsning, som er passende, er du velkommen til at skrive til mig på web@hej-sa.dk med de ønskede specifikationer m.v. - Så skal jeg med glæde give et tilbud.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
28. juni 2000 - 19:22 #3
Hvad skal det være ? ASP, CGI, Perl, PHP ?

PerlChat er et fint chatprogram :)

Hvis det er, så kan du download flere chats på internettet :

http://www.netcoders.dk
http://www.activeserverpages.dk

Endvidere kan du føretage en søgning efter chat her på eksperten ...

Mon ikke du skulle finde noget her ?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. juli 2000 - 15:45 #4
zinex>>> Hvis du er tilfreds med svaret fra phylox2, bedes du acceptere. På forhånd tak ;)

Jeg er sikker på du kan finde noget her, som phylox skriver.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. juli 2000 - 22:41 #5
Hmm ... er admin gået igang med at rydde op ? :)
Avatar billede sa Nybegynder
26. juli 2000 - 18:24 #6
Ja, det er da meget rart, at der er nogen, der holder lidt øje med de åbne spørgsmål, men det ser ikke lige ud til, at det hjælper i dette tilfælde. - Gav vide om \"zinex\" kom frem til en løsning eller bare er sunket helt i jorden...?