Avatar billede salla Nybegynder
21. april 2002 - 16:39 Der er 2 kommentarer

"Maskinkrav"...

Jeg har et slutproject (website) jeg skal besvare i skolen i morgen, men jeg mangler at vide én ting; hvilke maskinkrav kan man sige at sitet har? Altså browser, installeringer ofl.

Jeg ville være enormt taknemlig hvis nogen kunne ofre 5 minutter på dette. Adr. www.imma.dk/helga
sal
Avatar billede kimiwan Nybegynder
21. april 2002 - 16:45 #1
Du ved jo bedst selv, hvad du har optimeret sitet til..

IE/Netscape 4+ ?

Skærmopløsning 800*600?

Bruger du noget flash? flash4?flash5?

Etc.
Avatar billede salla Nybegynder
21. april 2002 - 17:44 #2
Jeg buger Flash 4, er man nødt til at have Flash programmet installeret for at se mit Flash eller.....

sal