Avatar billede wriggler Nybegynder
28. juni 2000 - 16:29 Der er 38 kommentarer og
2 løsninger

Bodekaer.dk is READY!

Endelig!
Det umulige skete!

BODEKAER.DK ER KLAR IGEN!

Så skynd dig ind, og tjek den fedeste flash side ud.
Skriv i "the guestbook", se "the weird pictures" eller "send me an SMS". Der er nok at lave og en masse små tingester, som du kan gå på opdagelse efter.

Hvem finder f.eks "THE DIZORTER" først?

Skynd dig ind NU! :  http://www.bodekaer.dk
Avatar billede prodic Mester
28. juni 2000 - 16:39 #1
Hmmm, er det kun mig der ikke kan få menuen til at virke...
Men kan sagtens trykke på linksne, men der sker ikke det helt store her....gad vide om det er et af de sitets hvor man skal tænke for at få menuen til at virke. For det gider man ikke.

Jeg ville måske have valgt en anden farve til mine aktive link end rød. Men det er jo en smagssag.

Men Flash'en ser meget fin ud, kan godt lide det regn du har lavet.

Okay nu giver jeg op...jeg kan ikke få det menu noget til at virke.

Jeg vender tilbage når jeg finder ud af hvordan det virker!
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. juni 2000 - 16:48 #2
Kanon side du har lavet, det ser sq godt ud og det regn er perfekt *hehe*

Men jeg har kigget lidt rundt omkring og kan sq ikke få linket til din gæstebog til at virke ligesom kontakt hellere ikke virker..

Men ellers er farverne pæne til siden og jeg vil nok give den 11@13

der mangler lidt som de sidste links også at det vises i et lidt større billede så er du tæt på 13 *S*
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. juni 2000 - 16:51 #3
Også virker din alm. html side vist hellere ikke *s*
Avatar billede wriggler Nybegynder
28. juni 2000 - 17:30 #4
mht. til billederne, så er der en måde, en ret sjov måde faktisk, hvorpå du kan se billederne i stort format... det er den DIZORTER jeg snakkede om
Avatar billede buhl Nybegynder
28. juni 2000 - 18:04 #5
Cool site...

Jeg kan godt lide den lille thingy i rullemenuer og til at se din DIZORTER med... Det er fedt fordi den netop går igen på de forskellige sider....Det er en meget cool DIZORTER effekt.

Jeg glæder mig meget til at se hvad du kan i en ren HTML side.

Alt i alt en rigtig flot site - din news sektion med tidslinien er simpelthen for cool. Scroll funktionen på 'what can i do' virker dog ikke helt godt - den kunne godt trænge til en gennemtænkning - med dine evner må det være muligt at gøre den endnu mere appetitlig.

Sig til hvis du står og mangler arbejde...Vi har brug for en hardcore webhaj der kender alle de små krinkelkroge...

10/13 - jeg har jo ikke sit din html side endnu
Avatar billede rfogh Nybegynder
28. juni 2000 - 18:41 #6
What can I do? og What do I do? linker forkert...

do linker til can, mens can linker til do...
Avatar billede wriggler Nybegynder
28. juni 2000 - 18:42 #7
Arbejde siger du...
Til den rigtige pris skal vi skam nok kunne finde ud af noget :)

Mht. alm. HTML, så tag et smut forbi http://www.parklife.dk hvor jeg har lavet alt ASP/HTML programmeringen.
Der er en hel del smart HTML tingester så graferne ol.
Avatar billede void Nybegynder
28. juni 2000 - 20:56 #8
SHIT!!!! Jeg synes den er HERRE flot! Men det at du simpelthen har nasset ALE effekter er et KÆMPE minus! Din Dizorter fidus er total for vildt nasset og jeg fatter ikke at du kan prale så meget med den!
Én ting er at bliv inspireret, en anden er at direkte stjæle!

6@13

the VoiD

p.s. Prøv med noget originalt!
Avatar billede wriggler Nybegynder
28. juni 2000 - 23:14 #9
tag en slapper makker, det eneste jeg overhovedet har nakket er ligepræcist dizorteren. Resten har jeg sku' selv siddet i mit arbejdssved og programmeret. Kom ikke her og sig at du har set news dimsen før, guestbook effekten, profile sektionen osv.

Prøv selv med noget opfindsomhed makker, og vis mig hvad du kan!
Avatar billede denboj Nybegynder
29. juni 2000 - 00:16 #10
Hejsa, det ser supergodt ud. Jeg kunne godt bruge at forsidelyden starter automatisk igen når man har set introen færdig. Jeg undrer mig faktisk også lidt over en intro der er så stor at det ikke er en intro men bare en del af siden ?

Fed tidslinje over sidens udarbejdelse - Den er lidt svær at ramme og så er datoerne forskubbet. f.eks. den sidste 21 juni i tidslinjen og 22 juni i overskriften.

Profilen - Scrollbaren er lidt langsom i "what do i do" og der er mange bogstaver der flyver på mange forskellige måder i "what can i do" og du har byttet rundt på dem - Når du vælger what can i do kommer du ind i what do i do og omvendt.

Samples - Det ser spændende ud - jeg tror jeg bookmarker din side for at se nogle af siderne senere

Fed gæstebog - Når man er færdig med at skrive i den siger den Thank you Michael - Det betyder sikkert tak fra dig men jeg forstod det som at den troede at jeg hed Michael - Da jeg første gang skulle se i gæstebogen fløj gæsterne fra mig ud til højre og der gik lidt tid før jeg fattede at jeg kunne hente dem ved at køre musen til den ene side

Den syrede lyd er forøvrigt overdrevet fed, Specielt i introen - Når man er på siden i lang tid som jeg lige har været så løber lyden ud på et eller andet tidspunkt - Den løb ud for mig to gange

11@13 Bliver fedt når forbindelserne bliver hurtigere så alle sider kommer til at fungere på den måde
Avatar billede void Nybegynder
29. juni 2000 - 00:48 #11
wriggler>>>
http://www.yugop.com
Sikker på du har set den før! Guestbook og News effekterne er samme effekt som på yugop... profile dimsen... ok, det må jeg give dig... den har jeg så ikke set før...
Men nu må du ikke misforstå mig, jeg synes det er kanon flot, men det meste er hugget så jeg kan ikke helt se hvad det er der har været så svært at lave!?

Og nej, jeg har ikke tænkt mig at vise dig noget jeg har lavet, for så kritiserer du mig fordi du er sur, det gider jeg ikke... SoWy...

the VoiD
Avatar billede prodic Mester
29. juni 2000 - 13:33 #12
aha man skulle tænke. Ikke noget jeg er stor tilhænger af. Men det ser meget ok ud, når man endelig får det til at virke. Men tænk lige på de gamle der skulle få lyst til at se din side, men forlader siden igen da din menu jo ikke virker. Og jeg vil ikke høre nogen dumme kommentarer ang det med gamle.
Avatar billede dannyqul Nybegynder
29. juni 2000 - 15:42 #13
Rigtig rigtig fed side jeg glæder mig til at se HTML vertionen.
det eneste er at jeg sys at de WirdPic skulle måske være lidt støre.

D/-n!e|_
Avatar billede a-torsten Nybegynder
29. juni 2000 - 21:49 #14
Jow Jow... Det er ikke så ringe endda......

Meget pæn side.. Ja den er vist ikke set pænere mange gange..... Pæne farver.. nem navigation......

minusser
man kan ikke skrive æøå i gæstebogen, og så sys jeg også at det er synd, at den skal køre i så lille et vindue......

-Anders
Avatar billede a-torsten Nybegynder
29. juni 2000 - 21:51 #15
Og så er den beskedvælger og nyhedsvælger du har oxo pizze iriterende.......
Avatar billede void Nybegynder
29. juni 2000 - 22:01 #16
a-torsten->>> Hvis han kørte den i et større vindue ville den være hårdere at køre for en lille computer... Derfor er det skide godt han kører den i det lille vindue! Tilgengæld er den sikkert lavet i den opløsning og derfor ser den pænest ud i den opløsning! hvis han gør vinduet større er der osS en større chance for at se evt. fejl! Og det er skide irriterende! :-)

the VoiD
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2000 - 11:18 #17
Design: Ikke værst, men den fedeste flash side må nu være :http://perso.cybercable.fr/melon/online.html

Hjælp sig mig lige en gang, hvor stopper man den dyster musik uha den er for triviel. Drop den.

Navigationen virker kvikt og perfekt, men i altså den musik.

Indhold. en udemærket IndtroSite

Karakter 9 @ 13
Avatar billede wriggler Nybegynder
30. juni 2000 - 14:00 #18
nederst i hjørnet
Avatar billede wriggler Nybegynder
30. juni 2000 - 14:38 #19
The Void har ret... mht. det med vinduestørrelsen altså :)

Hovedårsagen til at siden er i så lille et vindue er dog at siden meget hurtigt kommer til at hakke på langsommere maskiner, da der er alle de effekter. Se bare regndråberne, på min maskine hakker det en smule...

Void, jeg ved godt at jeg har fået idéer fra andre sider, men det er ikke ensbetydende med at jeg ikke selv har lavet det. Desuden er det nuomdage umuligt at lave noget som ikke et eller andet sted er set før.... det må du give mig ret i.

Hvis mig nu bare noget, jeg er meget sjældent sur, se bare billeder på min side.... :)
Avatar billede wriggler Nybegynder
30. juni 2000 - 14:39 #20
Altså, hvis mig noget du har lavet.
Avatar billede void Nybegynder
01. juli 2000 - 00:30 #21
Wriggler-> *LOL* Ej, jeg vil skam gerne give dig ret i at det er SUPER svært at lave noget som ikke er set før, så du er "tilgivet" *Gg*

OK, hvis du virkelig VIL se noget jeg har lavet så vær's'go':

http://www.flatrate.chatten.dk (mit "firmas standard" side)
http://www.flatrate.f2s.com/ny/ (min egen side jeg er igang med... tager LAAANG tid at loade!)
http://www.acidesign.dk/victory (En side jeg lige har lavet for et firma)
http://www.flatrate.f2s.com/breakout (En side jeg er igang med for et firma... Er sikker på du kan finde den side jeg er blevet inspireret af! *S*)

the VoiD

P.S. Nu ikke AAAAALT for hård kritik *SS*
Avatar billede denboj Nybegynder
02. juli 2000 - 01:59 #22
void// LoL - fed ide med at give ham en på hovedet i breakout :-)
Avatar billede denboj Nybegynder
02. juli 2000 - 02:02 #23
void// det var måske en god idé at kigge på bilsektionen i victory - den gik ned for mig i navigationen
Avatar billede void Nybegynder
02. juli 2000 - 17:32 #24
denboj-> Hehehe... Grunden til han får en på hovedet er at det var sådan et #¤¤#¤%# irriterende logo... Skulle nemlig "fritlægge" det i Flash og det var så SKOD mange småting på det så det tog 100 år! Det irriterede mig lidt og jeg blev lidt sur på ham og derfor syntes jeg han trængte til nogen på hovedet... Det fik han så *Gg*
Hvad mener du med at "den gik ned for dig i navigationen"???

wriggler-> Øhem... Kan du ikke skrive herude i stedet for at sende mail? Tilgengæld kunne jeg ikke helt forstå om det var ment alvorligt at du syntes det var fedt eller det var en slags "hån"... Nårh, men joW du har nok set det med billedeskift tingen før da det er en MEGET brugt effekt der dog er ved at gå af mode... desværre...

the VoiD
Avatar billede denboj Nybegynder
03. juli 2000 - 14:11 #25
Void// Jeg prøvede lige en gang til - denne gang i lyd på Victory. Igen gik den ned. Hov jeg kan se at jeg bare troede at den gik ned fordi den var så lang tid om at ændre navigationsbaren over til undermenuerne :-)
Avatar billede denboj Nybegynder
05. juli 2000 - 12:08 #26
Wriggler, Prøvede lige din SMS son du bad om i din nye opdatering - Den kan desværre ikke skrive Æ, Ø eller Å og man kan heller ikke gå tilbage og rette i det man allerede har skrevet. Jeg tror forøvrigt at grunden til at jeg ikke prøvede SMS i første omgang var at det ikke var åbenlyst at det var en sms sender - Jeg troede bare at det var dit nr. og tænkte ikke videre over det
Avatar billede wriggler Nybegynder
05. juli 2000 - 15:00 #27
Problemet med Flash er at det ikke er muligt at bruge knapperne æøå.
Det står som om det skulle virke med disse knapper, men flashplayeren reagerer ikke på disse knapper... meget skummelt, man burde næsten klage. (men det retter de nok i 5'eren)

Orv forresten, tak for din SMS, jeg fik den godt, der stod bare ikke dit navn.
Avatar billede wriggler Nybegynder
05. juli 2000 - 15:04 #28
ups, dit navn stod der faktisk :)
Avatar billede wriggler Nybegynder
05. juli 2000 - 19:26 #29
tja, jeg har altså ingen problemer, what soever, når det kommer til sletning af bogstaver i sms senderen.

Btw. så virker HTML versionen af min side også... til alle jer der var desparate efter at se den version.
(en del af tingene er dog "disabled")
Avatar billede denboj Nybegynder
05. juli 2000 - 19:57 #30
Jeg kan også godt slette bogstaver en af gangen, men jeg kan ikke gå ind midt i beskeden og redigere.
Avatar billede denboj Nybegynder
08. juli 2000 - 17:19 #31
Hej igen// Kan se at du siger at din html side nu virker - bryder mig egentlig ikke rigtig om at du kalder den "lowlife version" - Men helt funktionel er den da ikke endnu - Det hele er jo disabled ??????? - Endda din sms sender :-)
Avatar billede wriggler Nybegynder
08. juli 2000 - 21:22 #32
jepper, jeg har ikke så meget tid lige i øjeblikket, og det er jo også meningen at det skal ses i flash, og ikke i det kedelige statiske html.

Hmm, det lader jo også til at jeg skal have fundet nogle vindere....
Hvem fortjener mest???
Avatar billede denboj Nybegynder
08. juli 2000 - 22:41 #33
Det er jo op til dig :-)
Avatar billede wriggler Nybegynder
25. juli 2000 - 10:30 #34
tak til void og denboj
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2000 - 14:37 #35
Så har vi igen en, som ikke værdsætter at folk kikker på Deres site på trods af at vedkommende selv beder om det. Det må være rimeligt, at der deles point ud til dem, som har ofret tid på at kikke på siten.

Uanset hvad de har skrevet kan man jo ikke se hvor meget tid de har ofret. Her kan graduering af point under avanceret evt. bruges, så der ikke er nogle som føgler sig helt snyt. <.o(
Avatar billede prodic Mester
25. juli 2000 - 14:59 #36
kharder : enig!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
25. juli 2000 - 21:08 #37
Hmm... Mærkelig pointdeling.... Den der har rost ham mest fik dem vist.... Eller tár´ jeg fejl..????

-Anders
Avatar billede wriggler Nybegynder
25. juli 2000 - 21:12 #38
bare lige for at forsvare mig selv... jeg synes ikke lige void har rost mig...

det er de to der har deltaget mest
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2000 - 01:05 #39
Tja hvorfor mon det er muligt at give forskellige point ud <.o(
Avatar billede denboj Nybegynder
27. juli 2000 - 04:08 #40
Jeg siger da tak :-)